AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #1 Skrevet 6. mars 2023 Altså disse ulltrøyene og longsene, er det for kaldt å bruke dette som eneste plagg finne om vinteren? Bør man eks ha noe over som joggebukse og joggegenser? Det virker å mye. Anonymkode: 6ffce...f93
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #2 Skrevet 6. mars 2023 Det kommer jo an på innetemperatur og aktivitetsnivå? Går selv stort bare i ullundertøy på hytta, helt supert det Om det er unger så ville jeg ikke hatt noe over nei. Anonymkode: 15a1c...5cc 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #3 Skrevet 6. mars 2023 Det kommer an på hvor varmt man har det inne. Hos foreldrene mine holder det lenge med bare ullundertøy, hjemme hos meg selv bruker jeg i tillegg cardigan og tykke ullsokker. Anonymkode: 642d3...22f
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #4 Skrevet 6. mars 2023 Jeg kler ungen i kun vanlig ulltøy på vinteren, forsåvidt på høst og vår også. På barnehagen, hjemme og hos de vi besøker så er det vanlig innetemperatur og det holder i massevis. Når vi går ut så tar vi enda et lag med ull også dress over. Det fungerer i -1 grader og det fungerer i -10 grader. Anonymkode: d0f2c...96f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå