AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #1 Skrevet 6. mars 2023 Vurderer å søke en deltidsstilling som hvilende nattevakt, 28% stilling, man jobber hver 3.helg. (egentlig over 60%, men får jo ikke full betaling å hvile😅). Usikker på om det er to eller tre netter. Hvordan er slike jobber? Og hva er tillegg(ene) på🤔Dette blir i tillegg til studier, men hvis det er umulig å sove kan det bli tungt, da jeg ofte har oppgaver som skal leveres mandager😬🫤 Anonymkode: c791f...de0
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #2 Skrevet 7. mars 2023 Du spør om det er grei lønn, men som du sier selv, du får ikke betalt for alle timene du er på jobb når du er hvilende. Det er vanskelig å svare på lønn og tillegg når man ikke vet hvor du skal jobbe. Innen helse, sannsynligvis? Anonymkode: 41c3b...3b7 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #3 Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du spør om det er grei lønn, men som du sier selv, du får ikke betalt for alle timene du er på jobb når du er hvilende. Det er vanskelig å svare på lønn og tillegg når man ikke vet hvor du skal jobbe. Innen helse, sannsynligvis? Anonymkode: 41c3b...3b7 Ja, det er innen helse. (Bo og miljø tjeneste). Googlet litt og ser det er 20 minutter betalt per time. Jeg blir evt assistent, så det blir ikke høy timelønn, men tillegg(ene) utgjør litt. Hvis man faktisk får sove er dette en grei jobb. Men hvis jeg blir søvnløs og får ødelagt lør-sønd er det ikke greit uten full betaling🤔 Anonymkode: c791f...de0
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #4 Skrevet 7. mars 2023 Jeg ville testet det ut, det er ulikt fra sted til sted. Noen steder «sover» man i et høl, dvs. det er skittent, lytt etc. og umulig å sove. Da er det bedre med betalt nattevakt, ev helgevakt som assistent. Anonymkode: 747bd...dfa
Lars1009 Skrevet 7. mars 2023 #5 Skrevet 7. mars 2023 Man får vel utbetalt overtid for hver oppvåkning? Og våkentid generelt.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #6 Skrevet 7. mars 2023 Lars1009 skrev (51 minutter siden): Man får vel utbetalt overtid for hver oppvåkning? Og våkentid generelt. Man får en halvtime ekstra hvis bruker vekker nattevakten, mener jeg å ha hørt fra en veninne. Men man får ikke betalt om man ikke sover, feks om man har søvnproblem. Anonymkode: c791f...de0
Lars1009 Skrevet 7. mars 2023 #7 Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Man får en halvtime ekstra hvis bruker vekker nattevakten, mener jeg å ha hørt fra en veninne. Men man får ikke betalt om man ikke sover, feks om man har søvnproblem. Anonymkode: c791f...de0 Nei, men om du må følge opp noen i to timer, får du betalt for det.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #8 Skrevet 7. mars 2023 Det var ikke mulig å leve av 60% hvilende som eneste inntekt med mindre jeg ble vekt flere ganger per natt. I perioder med mye utagering på natt ble det ofte satt inn en ekstra våken nattevakt, og jeg ble derfor sjeldent vekt da og. Hendte jeg var heldig og min hvilende ble gjort om til våken. Det ble mye ekstravakter på dag/kveld, for å si det sånn. 😛 Anonymkode: 959bf...675
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #9 Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Det var ikke mulig å leve av 60% hvilende som eneste inntekt med mindre jeg ble vekt flere ganger per natt. I perioder med mye utagering på natt ble det ofte satt inn en ekstra våken nattevakt, og jeg ble derfor sjeldent vekt da og. Hendte jeg var heldig og min hvilende ble gjort om til våken. Det ble mye ekstravakter på dag/kveld, for å si det sånn. 😛 Anonymkode: 959bf...675 Hadde aldri satset på dette som hovedinntekt☺️Skal bare ha litt ekstrainntekt; alt fra 3-5000kr/mnd er interessant😅Uten at jeg må ta kurs eller studier innen faget. Anonymkode: c791f...de0
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #10 Skrevet 7. mars 2023 Prøvde å søke men forsto ikke helt, hva gjør man som hvilende nattevakt? Passer på at alt er rolig og melder ifra om det skjer noe? Eller har man andre arbeidsoppgaver man gjør? Anonymkode: 8df6d...d88
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #11 Skrevet 7. mars 2023 Jeg jobber som 50% hvilende nattevakt og 50% våken. Har utbetalt i underkant av 10.000 pr mnd for bare hvilende, og ca 16.000 for bare våkne. Men jeg har ti års ansiennitet, så det har jo en del å si. Anonymkode: c1aa0...def
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #12 Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg jobber som 50% hvilende nattevakt og 50% våken. Har utbetalt i underkant av 10.000 pr mnd for bare hvilende, og ca 16.000 for bare våkne. Men jeg har ti års ansiennitet, så det har jo en del å si. Anonymkode: c1aa0...def Får du stort sett sovet noen timer?☺️Synes du det er en ok jobb? Har du ansvar for å gi spesiell helsehjelp til noen? Anonymkode: c791f...de0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå