AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #1 Del Skrevet 6. mars 2023 Hei! Jeg skal snart fjerne implantatene mine (hurraaa!!) og samtidig gjennomføre et brystløft/brystreduksjon. Ser flere klinikker gir ut bh til bruk etter etter operasjonen, men den jeg skal gjøre det på gjør ikke det, så er på utkikk etter riktig bh. Noen her som har fått utdelt en slik kompresjons-bh som kan beskrive hvordan den er? Ellers er det viktig med åpning foran og ikke spiler har jeg skjønt, typ Fila sin sportsbh. Anonymkode: a8b7b...b61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #2 Del Skrevet 6. mars 2023 Alle stedene jeg både har lest og hørt om informerer om at denne må kjøpes inn før inngrepet. Jeg fjernet selv mine implantater for 3 uker siden og kjøpte kompresjonsbh på sykehusapoteket. Vanlige apotek kan også bestille, men da skal du være rimelig sikker på størrelsen. Da jeg var på konsultasjon ga kirurgen meg en brosjyre, hvor han krysset av de modellene som var aktuelle for meg. Jeg betale vel ca 400 for min. Anonymkode: 0cdab...694 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 7. mars 2023 #3 Del Skrevet 7. mars 2023 Ryddet for annonsering. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #4 Del Skrevet 7. mars 2023 Jeg har akkurat byttet proteser, og fikk denne BH-en på klinikken: https://www.apotek1.no/produkter/mirabelle-kompresjon-bh-sort-str-m-1stk-894143p Denne bruker de ved flere andre klinikker også. Om man bruker en annen type ved brystreduksjon aner jeg ikle. Anonymkode: b549e...ad1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #5 Del Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg har akkurat byttet proteser, og fikk denne BH-en på klinikken: https://www.apotek1.no/produkter/mirabelle-kompresjon-bh-sort-str-m-1stk-894143p Denne bruker de ved flere andre klinikker også. Om man bruker en annen type ved brystreduksjon aner jeg ikle. Anonymkode: b549e...ad1 Det var den jeg kjøpte også! Veldig fornøyd. Anonymkode: 0cdab...694 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karo* Skrevet 9. mars 2023 #6 Del Skrevet 9. mars 2023 (endret) Mange gode tips her! Endret 9. mars 2023 av Karo* Skrev feil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #7 Del Skrevet 9. mars 2023 Takk dere! Da kjøper jeg den dere viser til på apotek 1, så veldig god ut! Og trygt å vite den blir brukt på klinikker som gir ut bh'er til dette formålet. Har i tillegg kjøpt meg en fra Fila, men den brukte jeg da jeg satte inn protesene, så er på en måte lei av den allerede... 😉 Anonymkode: a8b7b...b61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym433 Skrevet 10. mars 2023 #8 Del Skrevet 10. mars 2023 Det kommer an på hvor mye kompresjon du trenger. Mirabelle er veldig vanlig når man legger inn silikon. Når du tar ut, trenger du ofte litt mer «trykk» for at lommen skal gro sammen igjen. Det finnes en modell som heter Klara som brukes mye til dette. Men spør legen, det kan også være forbundet med risiko å ha for mye kompresjon, så viktig å vite hva dine forutsetninger er. Lykke til med operasjonen!! Jeg har også nettopp fjernet mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå