Gå til innhold

Bh etter brystreduksjon

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg skal snart fjerne implantatene mine (hurraaa!!) og samtidig gjennomføre et brystløft/brystreduksjon. Ser flere klinikker gir ut bh til bruk etter etter operasjonen, men den jeg skal gjøre det på gjør ikke det, så er på utkikk etter riktig bh. Noen her som har fått utdelt en slik kompresjons-bh som kan beskrive hvordan den er? Ellers er det viktig med åpning foran og ikke spiler har jeg skjønt, typ Fila sin sportsbh. 

Anonymkode: a8b7b...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Alle stedene jeg både har lest og hørt om informerer om at denne må kjøpes inn før inngrepet. Jeg fjernet selv mine implantater for 3 uker siden og kjøpte kompresjonsbh på sykehusapoteket. Vanlige apotek kan også bestille, men da skal du være rimelig sikker på størrelsen. 

Da jeg var på konsultasjon ga kirurgen meg en brosjyre, hvor han krysset av de modellene som var aktuelle for meg. Jeg betale vel ca 400 for min. 

Anonymkode: 0cdab...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg har akkurat byttet proteser, og fikk denne BH-en på klinikken: 

https://www.apotek1.no/produkter/mirabelle-kompresjon-bh-sort-str-m-1stk-894143p

Denne bruker de ved flere andre klinikker også. Om man bruker en annen type ved brystreduksjon aner jeg ikle.

Anonymkode: b549e...ad1

Det var den jeg kjøpte også! Veldig fornøyd. 

Anonymkode: 0cdab...694

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Takk dere! Da kjøper jeg den dere viser til på apotek 1, så veldig god ut! Og trygt å vite den blir brukt på klinikker som gir ut bh'er til dette formålet.  Har i tillegg kjøpt meg en fra Fila, men den brukte jeg da jeg satte inn protesene, så er på en måte  lei av den allerede... 😉 

Anonymkode: a8b7b...b61

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym433

Det kommer an på hvor mye kompresjon du trenger. Mirabelle er veldig vanlig når man legger inn silikon. Når du tar ut, trenger du ofte litt mer «trykk» for at lommen skal gro sammen igjen. Det finnes en modell som heter Klara som brukes mye til dette. Men spør legen, det kan også være forbundet med risiko å ha for mye kompresjon, så viktig å vite hva dine forutsetninger er.

Lykke til med operasjonen!! Jeg har også nettopp fjernet mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...