Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Å si dette med glimt i øyet når han vil ha meg der å da. Er dette ok? Var rett etter jobb for oss begge. Jeg kjente selv en dunst av svette fra armhulene HANS da han tok av seg t skjorta si. Men jeg tenkte at dette er spontant så det får jeg tåle. Pluss at det var han som tok initiativ. Så når jeg kler av meg får jeg dette slengt etter meg som overskriften sier. Hva tenker dere?

Anonymkode: d6ee7...8aa

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en sjarmerende type..

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

ok?

Anonymkode: 046a3...77b

Skrevet

Jeg håper du foreslo felles dusj eller kledde på deg igjen.

• Liker 1
Skrevet

Tenker dere kunne tatt en dusj sammen? To fluer i en smekk :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt innafor å vente med sex til begge er relativt velstelte (trenger selvsagt ikke være nydusjet hver gang, men å ligge med svettelukt orker jeg ikke), men å komme med en sånn etterpå er ufint. Og hele tonene, så fysj til partneren sin, errespektløst. 

Anonymkode: 6989c...c78

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

wow, det hadde jeg ikke satt pris på. respektløst synes jeg. 

hva forventer han etter en arbeidsdag? ser sikkert ikke seg selv heller, for tipper han ikke var helt ren eller luktfri

Anonymkode: 95e91...fe8

• Liker 6
Skrevet

Selv liker jeg at det lukter og smaker litt kropp, men tenker samtidig at det må være lov å si fra.

Det er ikke riktig at «så lenge jeg er tilgjengelig så kan h*n ikke stille krav»

• Liker 1
Skrevet

Nah, hvis han ordrett sa ''føsj, gå å vask deg'', så hørtes jo dette meeeget sjarmerende ut, til og med om det er sagt med glimt i øyet. 

• Liker 1
Skrevet

Han mangler tydeligvis selvinnsikt.

AnonymBruker
Skrevet

Siden du kjente svettelukt fra han, kan han rett og slett ha mistolket sin egen lukt som at det kom fra deg? Eller er det slik at han tenker at du skal være ren, og han gi f?

Anonymkode: cad5a...bd1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det er greit å si fra, men måten han gjorde det hadde nok gjort det ganske tørt hos meg. Jeg hadde nok kommentert tilbake at det ikke akkurat luktet blomster av han heller.

Så hadde nok neppe blitt noe sex da.

Anonymkode: bde56...f53

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei ikke ok å si. Veldig nedverdigende og dust 

Anonymkode: 381c5...167

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde bedt han lukte på sin egen t-skjorte og spurt om han virkelig tror han er bedre etter en dag på jobb. 

Men var det svette du luktet, eller underliv? 

Hadde lurt på hvor smart han var som 1.sa noe sånt i en sårbar situasjon (du var naken), 2.trodde du var luktfri etter jobb.

Hadde forventet å høre "la oss ta en dusj sammen!" dersom han mente jeg trengte en dusj. Med litt selvinnsikt hadde han vel visst at han selv også luktet.

• Liker 1
Skrevet

Vi har det sånn at vi kan si fra på en sivilisert måte at den andre må dusje. Som i "Nå kan du godt dusje." Om man ikke kan stole på at partneren sier fra hvem skal man stole på da? Men vi sier jo det ikke på den måten du beskriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...