Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er så mange pingler av dere. Flink pike, best å la seg bare bli undertrykt og holde kjeft, være enig med mannen ellers går han. (Akkurat som at det skulle vært negativt.) Skjerp dere!

Anonymkode: 5d1a1...15e

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når du hører hvor mange av de som har "har drømt om å gifte meg siden jeg var barn"-folk det er her så er det jo ikke så rart. Hele identiteten ligger jo i å være kone.

Anonymkode: 1b1e8...453

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes det høres ut som det er fler menn som burde skjerpe seg. Undertrykkende og med meninger som "Vær enig ellers går jeg" - hva er det for en ting å si etter flere år sammen? 

Anonymkode: ef115...78e

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Når du hører hvor mange av de som har "har drømt om å gifte meg siden jeg var barn"-folk det er her så er det jo ikke så rart. Hele identiteten ligger jo i å være kone.

Ja,æsj.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tenker det er ikke sikkert at hver enkelt kvinne har drømt om det, men kulturen framstiller liksom damer som "tilbehør" til menn, de får liksom identitet gjennom relasjoner. Tror det er i endring heldigvis.

Anonymkode: a0e99...89e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja,æsj.

Hva er problemet egentlig? Er det ikke greit at man er forskjellige? 

Kjenner ikke så mye igjen av det andre dere snakker om her. Så klart velger man sine kamper, det gjelder oss begge. Ingen orker vel en sta kjeftesmelle/gubbe som alltid skal ha rett.

AnonymBruker
Skrevet

Ja skyld på damene for at mennene er dårlige. 

Anonymkode: 7a821...944

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

TS skyldte vel ikke på damene for at menn var dårlige, men sa at damer var pingler fordi de klager og blir i forholdet. 

Og jeg er litt enig. Hvorfor finner så mange kvinner seg i å bli behandlet dårlig, skjønner det ikke. 

Anonymkode: de070...747

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tenker det er ikke sikkert at hver enkelt kvinne har drømt om det, men kulturen framstiller liksom damer som "tilbehør" til menn, de får liksom identitet gjennom relasjoner. Tror det er i endring heldigvis.

Anonymkode: a0e99...89e

Tror?😝😝😝😝

Endret av Rødstrupa
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du mener slike som bruker en utmerket fin mandags ettermiddag på å skrive sutreinnlegg på et kvinneforum i stedet for å gjøre noe produktivt? 

Anonymkode: 4caba...da4

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Så tøff du er som tørr å si i fra #sarkasme #troll

Anonymkode: 32000...fde

• Liker 1
Skrevet

Er SÅ glad for at jeg ikke er en av de. Hadde aldri funnet meg i å bli undertrykket mm. Jeg har alltid klart meg selv, det være seg økonomisk eller på andre områder. Hadde fint klart meg alene, men  når tosomheten er fin så er det fint å være 2🙃♥️

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Så tøff du er som tørr å si i fra #sarkasme #troll

Anonymkode: 32000...fde

Du føler deg truffet.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Slutt å gå inn i offerrollen!

AnonymBruker
Skrevet
Rødstrupa skrev (36 minutter siden):

Er SÅ glad for at jeg ikke er en av de. Hadde aldri funnet meg i å bli undertrykket mm. Jeg har alltid klart meg selv, det være seg økonomisk eller på andre områder. Hadde fint klart meg alene, men  når tosomheten er fin så er det fint å være 2🙃♥️

Du er jammen kul og tøff🙄

Anonymkode: 91de3...854

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det er jeg! Stå på damer! 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hæ?

Anonymkode: 4a0be...704

AnonymBruker
Skrevet

Det er din mening. Min mening er at vi er på Forumet kan støtte hverandre gjennom forholdsproblemer og ut i bedre løsninger enten det blir brudd eller et bedre forhold. 

Anonymkode: 79876...483

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Men ikke du. Lettere å ta det ut på andre her inne, enn å ta tak i problemet 🙄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...