AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #1 Del Skrevet 6. mars 2023 Vi skal gifte oss på et hotell og der får vi tilgang til lokalet kl 10 på bryllupsdagen (ferdig dekket). Alt av blomster kommer kl 09 til hotellet på bryllupsdagen. Hvordan gjorde dere dette? Jeg vil veldig gjerne sette ut blomster og ordne bordpynten selv, men det er midt i sminke/hår, og samme med søster og forlover. De på hotellet hadde ikke mulighet og heller ikke de som leverer blomstene. Det er også blomster til en blomsterbue 😅 Hvordan løste dere dette? Anonymkode: 868fc...986 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogsfugl Skrevet 6. mars 2023 #2 Del Skrevet 6. mars 2023 To av mine venninner (som bodde i nærheten) ordnet med pynting i kirka samt "siste finish" på lokalet (blomster) på formiddagen den dagen vi giftet oss. Jeg spurte om de ville, og de takket ja. Fikk en flaske vin eller noe i etterkant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #3 Del Skrevet 7. mars 2023 Best hvis du delegerer oppgaven til en som har tid. Anonymkode: b2848...ee9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #4 Del Skrevet 7. mars 2023 Er det snakk om å sette oppsatser på bordene, eller lage hele buen? Hvor mye jobb snakker vi? Anonymkode: a73d8...31e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #5 Del Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 6.3.2023 den 12.03): Vi skal gifte oss på et hotell og der får vi tilgang til lokalet kl 10 på bryllupsdagen (ferdig dekket). Alt av blomster kommer kl 09 til hotellet på bryllupsdagen. Hvordan gjorde dere dette? Jeg vil veldig gjerne sette ut blomster og ordne bordpynten selv, men det er midt i sminke/hår, og samme med søster og forlover. De på hotellet hadde ikke mulighet og heller ikke de som leverer blomstene. Det er også blomster til en blomsterbue 😅 Hvordan løste dere dette? Anonymkode: 868fc...986 Dersom du ønsker å gjøre dette selv er det da bare å prioritere ned tid til hår og sminke. Og sette av tid til pynt av lokale. Det er din tid - du som prioriterer den. Om du nå mener du har avsatt for mye tid til frisør - endre på det. Det sagt - gjør du det ikke selv (du eller brudgommen/brud nr 2 - dere er da to som gifter dere?) må du enten betale noen for jobben eller be en eller flere av gjestene gjøre dugnad. Anonymkode: 461bb...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå