AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #1 Del Skrevet 6. mars 2023 Må bare dele. var litt skeptisk men har testet serum- snegleslim. ble veldig overrasket over effekten. Huden ble kjempefin og føles og ser mye glattere ut. Husker ikke merket og ikke viktig tror jeg. andre med tilsvarende erfaring. er over førti. Anonymkode: 32182...89e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #2 Del Skrevet 6. mars 2023 Jeg kjøpte sånn Snail Mucin Essence fra COSRX forrige uke. Har kun brukt den 4-5 ganger, men nå blir jeg spent på om det faktisk funker! Anonymkode: d5910...3fe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #3 Del Skrevet 6. mars 2023 Brukt det i noen år, fungerer kjempefint. Har aldri hatt så fin hud. Brukte et annet merke før, men bruker COSRX siden den er tilgjengelig i Norge nå Anonymkode: 83bcb...b32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 6. mars 2023 #4 Del Skrevet 6. mars 2023 Må en ikke bruke en del forskjellige produkter i det der cosrx? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #5 Del Skrevet 6. mars 2023 Merker ingen forskjell på huden,hverken etter enkeltbruk eller langtidsbruk. Anonymkode: aa27f...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #6 Del Skrevet 7. mars 2023 Forundret.. skrev (På 6.3.2023 den 16.16): Må en ikke bruke en del forskjellige produkter i det der cosrx? Jeg har ikke hørt noe om det. Har kun brukt snegleslim selv. Har også merket cosrx Anonymkode: 32182...89e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #7 Del Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 6.3.2023 den 16.14): Jeg kjøpte sånn Snail Mucin Essence fra COSRX forrige uke. Har kun brukt den 4-5 ganger, men nå blir jeg spent på om det faktisk funker! Anonymkode: d5910...3fe Håper det. Kjekt med noe som gir litt »wow effekt» gjorde iallfall det hos meg. Mulig det avtar litt etterhvert som huden venner seg til det. TS Anonymkode: 32182...89e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centella Skrevet 7. mars 2023 #8 Del Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 6.3.2023 den 16.14): Jeg kjøpte sånn Snail Mucin Essence fra COSRX forrige uke. Har kun brukt den 4-5 ganger, men nå blir jeg spent på om det faktisk funker! Anonymkode: d5910...3fe Den har jeg brukt i et par år nå. Jeg liker den veldig godt! Den gir godt med fukt, tetter ikke porer og ikke minst; den hjelper med småsår og kvisemerker; de heles raskere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centella Skrevet 7. mars 2023 #9 Del Skrevet 7. mars 2023 Forundret.. skrev (På 6.3.2023 den 16.16): Må en ikke bruke en del forskjellige produkter i det der cosrx? Nei, det må man ikke, på samme måte som man ikke må bruke flere produkter fra andre merker. COSRX er et merkenavn, på lik linje med for eksempel Dermalogica. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 8. mars 2023 #10 Del Skrevet 8. mars 2023 Har bestilt dette produktet, har hørt det kan være bra for rosacea 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 9. mars 2023 #11 Del Skrevet 9. mars 2023 (endret) Jeg trodde det var en spøk når jeg leste tittelen på tråden. Men skjønner nå at det ikke er det. Jeg kjenner merket, men har ikke sett snegleslim til salgs der de selger det merket. Er det dyrt? Jeg googlet nå og fant det. Endret 9. mars 2023 av MyMichelle La til siste setning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #12 Del Skrevet 9. mars 2023 Vet det finnes, men æsj.... Anonymkode: 6bb77...13a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #13 Del Skrevet 9. mars 2023 Kjøpte på sunkost. Anonymkode: c2e15...490 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centella Skrevet 9. mars 2023 #14 Del Skrevet 9. mars 2023 MyMichelle skrev (21 timer siden): Jeg trodde det var en spøk når jeg leste tittelen på tråden. Men skjønner nå at det ikke er det. Jeg kjenner merket, men har ikke sett snegleslim til salgs der de selger det merket. Er det dyrt? Jeg googlet nå og fant det. Jeg har bare prøvd den fra COSRX. Som du vel nå har funnet ut er den ikke så dyr, og det er 100 ml i flaska. Den er dryg, så man har en den lenge. Veldig grei pumpe på den, også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centella Skrevet 10. mars 2023 #15 Del Skrevet 10. mars 2023 (endret) Jeg var på apoteket i dag for å hente medisin. Damen bak disken fortalte at Apotek1 nå skal begynne å selge snegleslim og andre COSRX-produkter. De vil komme i de større apotekene, som også har hudpleiere ansatt. Fant ut at de har en del i nettbutikken nå https://www.apotek1.no/soek/COSRX?searchTerm=COSRX&sortMethod=0&pageSize=20&pageNumber=1&categoryId=&facets=&previousCategoryId= Endret 10. mars 2023 av Centella 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #16 Del Skrevet 10. mars 2023 Capazitet skrev (På 8.3.2023 den 1.23): Har bestilt dette produktet, har hørt det kan være bra for rosacea Hvilket merke? Pris? Link? 😀 Anonymkode: d9f85...286 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #17 Del Skrevet 10. mars 2023 Det la seg som et lag i ansiktet mitt, og når det tørka ble det hvite rester... Anonymkode: 1d5b8...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centella Skrevet 10. mars 2023 #18 Del Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det la seg som et lag i ansiktet mitt, og når det tørka ble det hvite rester... Anonymkode: 1d5b8...035 Det høres merkelig ut for meg. Hvilke andre produkter brukte du, før og evt. etter snegleslimet? Hvilket snegleslimprodukt brukte du? Når jeg tenker meg om har jeg hørt at COSRX Advanced Snail 92 All In One Cream gelkrem kan oppføre seg sånn som du beskriver, fordi den visstnok tørker veldig raskt. Jeg bruker COSRX Advanced Snail 96 Mucin Power Essence essens og har aldri opplevd at den gir hvite rester. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 10. mars 2023 #19 Del Skrevet 10. mars 2023 På granca selger de aloe vera og snegleslim. Jeg kjøpte det ikke. Er det virkelig snegleslim? Er ikke det litt ekkelt? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centella Skrevet 10. mars 2023 #20 Del Skrevet 10. mars 2023 (endret) Topsi skrev (14 minutter siden): På granca selger de aloe vera og snegleslim. Jeg kjøpte det ikke. Er det virkelig snegleslim? Er ikke det litt ekkelt? J, det er virkelig snegleslim. I Korea har de store "sneglefarmer" hvor slimet høstes. Det føles sikkert litt ekkelt i starten for manged, men det er virkelig et supert produkt for huden, så man glemmer fort "det ekle". Det blir som enhver annen ansiktskrem. Endret 10. mars 2023 av Centella 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå