Gjest gjest1 Skrevet 28. desember 2005 #1 Skrevet 28. desember 2005 Har ein del digitale bilete eg skal sende inn til papir-kopiering snart, kor er det billigast og best å få gjort dette no? Er det nokon som veit om tilbod på forstørrelsar, forresten?
Gjest Bhsiltsk Skrevet 28. desember 2005 #2 Skrevet 28. desember 2005 Eg meiner det kostar ei krone for kvar kopi hjå Japan Foto. Dei har også rimelege prisar på forstørringar.
Lucky? Skrevet 28. desember 2005 #3 Skrevet 28. desember 2005 Japan photo er det billig og trygt å bestille fra. Der kan du enten hente bildene i butikken eller betale litt porto å få de hjem i postkassen.
Pasha Skrevet 28. desember 2005 #4 Skrevet 28. desember 2005 sist jeg leverte inn bilder til kopiering til papir betalte jeg kr 1 per bilde hos japan foto leverer du over nettet er det 1 kr uannsett antall. ,men går du til butikken må du over 300 bilder får å få den prisen per bilde
Gjest gjest1 Skrevet 28. desember 2005 #5 Skrevet 28. desember 2005 Tusen takk for tips!! Då blir det nok Japan Photo ja.
Pasha Skrevet 28. desember 2005 #6 Skrevet 28. desember 2005 de er flinke der og veldig god service ( i allefall i den jeg går) og det fine var at jeg fikk både bilder på papir + en cd med bildene brent på (jeg hadde mistet kabelen til kamerea og fikk derfor ikke overført bilder til pc på egen hånd)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå