Anonym28 Skrevet 6. mars 2023 #1 Skrevet 6. mars 2023 Hei, Ønsket å starte en tråd for oss som er førstegangsfødende i 30-årene. Kanskje vi kan dele noen tips og triks med hverandre eller bare ha noen som er i samme situasjon man kan dele med. Om meg: Jeg er førstegangsfødende med termin i September 2023 og er i midten av 30-årene og bosatt i Bergen. Jeg er nå (imorgen) i uke 13 og lengter etter at magen skal bli mer synlig!
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #2 Skrevet 6. mars 2023 Anonym28 skrev (4 timer siden): Hei, Ønsket å starte en tråd for oss som er førstegangsfødende i 30-årene. Kanskje vi kan dele noen tips og triks med hverandre eller bare ha noen som er i samme situasjon man kan dele med. Om meg: Jeg er førstegangsfødende med termin i September 2023 og er i midten av 30-årene og bosatt i Bergen. Jeg er nå (imorgen) i uke 13 og lengter etter at magen skal bli mer synlig! Mulig jeg ikke henger helt med Hvorfor er det viktig vi er i 30-årene? Er det andre ting vi kan dele tips og triks om enn andre gravide? Anonymkode: 1f6a4...d5c 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #3 Skrevet 6. mars 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Mulig jeg ikke henger helt med Hvorfor er det viktig vi er i 30-årene? Er det andre ting vi kan dele tips og triks om enn andre gravide? Anonymkode: 1f6a4...d5c Fordi jeg hadde lyst til å ha en tråd for oss i 30-årene. 🙂 Anonymkode: a4534...04b 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #4 Skrevet 6. mars 2023 Nei takk, finner heller en gruppe som er for flere 😊 ser ikke noen grunn til at det skal behøves en gruppe kun for folk innen en viss alder 😊 Anonymkode: dd65a...e3e
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #5 Skrevet 6. mars 2023 Tips: Det er et eget termintråd-underforum 😊 Anonymkode: 0e277...d57
Becky89 Skrevet 7. mars 2023 #6 Skrevet 7. mars 2023 Jeg er 34 år, bor i Drammen og venter mitt første barn i slutten av oktober😊 Gleder meg helt ekstremt til å bli ferdig med første trimester, føles ut som at tiden står stille…. Man vil bare komme seg på ultralyd og vite at alt er bra. 2 1
Anonym28 Skrevet 8. mars 2023 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2023 12 hours ago, Becky89 said: Jeg er 34 år, bor i Drammen og venter mitt første barn i slutten av oktober😊 Gleder meg helt ekstremt til å bli ferdig med første trimester, føles ut som at tiden står stille…. Man vil bare komme seg på ultralyd og vite at alt er bra. Gratulerer - så spennende! Jeg syntes også denne tiden gikk såå sakte. Vi var på tidlig ultralyd i uke 8 også - det er mulig å bestille om du ikke vil vente! Idag var jeg på ny svangerskapskontroll, er i uke 13 og fikk høre fosterlyd. Det var veldig stas! Du har mye spennende foran deg nå. ❤️ 1
Becky89 Skrevet 8. mars 2023 #8 Skrevet 8. mars 2023 Anonym28 skrev (17 minutter siden): Gratulerer - så spennende! Jeg syntes også denne tiden gikk såå sakte. Vi var på tidlig ultralyd i uke 8 også - det er mulig å bestille om du ikke vil vente! Idag var jeg på ny svangerskapskontroll, er i uke 13 og fikk høre fosterlyd. Det var veldig stas! Du har mye spennende foran deg nå. ❤️ Takk, i like måte Ja, det frister med tidlig ultralyd, er bare synd det er så dyrt... Jeg tviler litt på at mannen min går med på det. Jeg har ikke fått ultralyd på sykehuset før første dag i uke 14, så det er veldig lenge å vente synes jeg! Og før det skal vi på en 10 dagers biltur i Europa 😮 Så det føles ut som det er et helt liv før jeg skal på ultralyd liksom. Har du hatt mye plager så langt? Og har de evt gitt seg nå som du er i uke 13?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå