AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #1 Skrevet 6. mars 2023 Det er egentlig trist, men jeg er altså 46 år gammel og kom til å tenke på jeg aldri har hatt en orgasme med en mann, kun med leketøy. Nå er jeg singel, men jeg har levd det meste av livet i et langt forhold med en mann som var veldig selvopptatt og synes det var stress å gjøre noe for min nytelse, så jeg ga mentalt opp. Jeg liker sex og er lidenskapelig av natur, synes sex er viktig, og tenker at nå endelig har jeg sjansen til å prøve å finne en mann som jeg matcher bedre med seksuelt, Kanskje orgasmer følger med da, for jeg har lyst til å oppleve det Lurer på hvordan stå er for andre jenter og damer - er det andre som har det slik med menn? Anonymkode: f5e23...0a3 2
svartkatt Skrevet 6. mars 2023 #2 Skrevet 6. mars 2023 Det er bedre med en mann. Men ikke med alle menn. 6 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #3 Skrevet 6. mars 2023 Ja takk begge deler 😃 Jeg kommer ikke uten stimuli av klitoris. I forrige forhold var leketøy en naturlig del av sexen, like ofte som han eller jeg hjalp til med hånda under penetrering. Alt etter humør egentlig. Han nye er såpass fersk at vi ikke har kommet dit at vi har kommet inn på dette med leketøy, men han synes det var superstas når jeg red han samtidig som jeg stimulerte meg selv til en orgasme. Kontroll og ansvar for egen nytelse 😉 Anonymkode: 88a7c...d14 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #4 Skrevet 6. mars 2023 Jeg er selv 43 og får kun orgasme av meg selv, ingen mann. Så leketøy ja takk! Anonymkode: c4197...7aa 2 1 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #5 Skrevet 6. mars 2023 Best med mann, definitivt. Men den eneste mannen som har klart å gi meg orgasme er samboeren min 😅 Anonymkode: de7bc...70a
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #6 Skrevet 6. mars 2023 Kommer helt ann på hva slags mann.. Kjæresten min som jeg var sammen en kort periode i 20 årene gidde meg orgasmer på rekke og rad. Både oralt, med fingrer og penetrering. Hvordan han fikk det til, aner jeg ikke. Kjæresten jeg hadde etter han, og som jeg var sammen med i mange år fikk jeg aldri orgasme av. Vi hadde ikke den seksuelle kjemien som jeg hadde med kjæresten min før han. Anonymkode: 04253...631 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #7 Skrevet 6. mars 2023 Kjæresten min gir meg orgasmer med fingre eller tunge, men de aller beste orgasmene får jeg når han knuller meg mens jeg bruker en klitorisvibrator. Helt annen liga av orgasme enn det jeg klarer å gi meg selv. Kan gi meg selv orgasme på under to minutter, men hvis vi snakker kvalitet så er sex med han mye, mye bedre. Anonymkode: b7304...f92 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #8 Skrevet 6. mars 2023 Aldri kommet med en mann nei. Aldri brukt sexleketøy heller alene, det har jeg ikke bruk for. Kommer lett uten. Anonymkode: 6be76...98b 1 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #9 Skrevet 6. mars 2023 Begge deler samtidig funker også veldig bra 😄👌 Anonymkode: 375bb...514 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #10 Skrevet 6. mars 2023 Best med mann. Kjedelig alene Anonymkode: c19ed...8cb 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #11 Skrevet 6. mars 2023 Leketøy er gøy, men får best orgasmer og har det gøyest med en (god) mann. Jeg er veldig heldig på den måten at jeg får orgasme lett også, får alltid vaginal orgasme om jeg vil (om mannen holder ut lengre enn 2 min, det gjør samboer heldigvis ) Anonymkode: 70472...b88 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #12 Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Kommer helt ann på hva slags mann.. Kjæresten min som jeg var sammen en kort periode i 20 årene gidde meg orgasmer på rekke og rad. Både oralt, med fingrer og penetrering. Hvordan han fikk det til, aner jeg ikke. Kjæresten jeg hadde etter han, og som jeg var sammen med i mange år fikk jeg aldri orgasme av. Vi hadde ikke den seksuelle kjemien som jeg hadde med kjæresten min før han. Anonymkode: 04253...631 Han ga deg, ikke gidde. Gidde er noe annet. Anonymkode: f95e1...427 1 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #13 Skrevet 6. mars 2023 Jeg får helt klart best orgasmer ved at mannen min stimulerer klitoris. Det er noe annet når han gjør det enn når jeg gjør det selv (ev med leketøy). Anonymkode: a5484...5e3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #14 Skrevet 6. mars 2023 Beste sexen er med en mann eller en annen kvinne. Beste orgasmen utvilsomt med leketøy. Et menneske er ikke i fysisk stand til å stimulere på samme måte som et godt leketøy. Sånn er det bare. Det aller beste er sex med en mann/kvinne+et bra leketøy. Anonymkode: 55f22...fff
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #15 Skrevet 6. mars 2023 Sex med mann i nytt opplegg er best. Men med leketøy så trenger man ikke å gi noe tilbake. Så ja takk til singel tilværelsen. Anonymkode: 2df06...6d6
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #16 Skrevet 6. mars 2023 Med mine egne hender eller med leketøy. Anonymkode: 6ca86...940 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #17 Skrevet 6. mars 2023 For min del blir dette et spørsmål tilsvarende om vin er best hjemme eller på restaurant. Hvilken vin? Hvilke omstendigheter? Hvilken stemning? Hvem sammen med? Ja og nei, nei og ja, alt ettersom. Anonymkode: 71e37...e1f 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #18 Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er selv 43 og får kun orgasme av meg selv, ingen mann. Så leketøy ja takk! Anonymkode: c4197...7aa Hvorfor kombinerer du ikke sexleketøy mens mannen penetrerer? Anonymkode: 9f51a...9f2 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #19 Skrevet 6. mars 2023 En mann har aldri fått meg i mål. Mye litt da han første jeg lå meg gjorde litt narr av og lo av pustingen min, og jeg ikke klarer å slippe meg fri 😕 Men de orgasmene jeg gir meg selv er helt fantastiske. Så jeg klager ikke på det. Liker egentlig bedre fingrene enn leketøyene (selv om jeg har mange). Anonymkode: aa37d...2f2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #20 Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvorfor kombinerer du ikke sexleketøy mens mannen penetrerer? Anonymkode: 9f51a...9f2 Jeg får langt lettere og bedre orgasmer uten å bli penetrert. Å bli penetrert samtidig som klitoris stimuleres, blir bare forstyrrende. Anonymkode: 55f22...fff 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå