AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #1 Del Skrevet 6. mars 2023 Har bestemt meg for å gå fra å trene på treningssenter til hjemme. Jeg trener stryke med vektmanualer, som ikke er noe stress å gjøre hjemme istedet. Men jeg vil også få med kondisjonsbiten, jeg har pleid å bruke tredemølle, men har ikke tenkt å kjøpe det for hjemmebruk. Forslag til kondisjonstrening enten inne eller ute? Løping og jogging er helt uaktuelt. Anonymkode: 2560d...456 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #2 Del Skrevet 6. mars 2023 Sykle? Anonymkode: a4a7e...bbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Endorfin Skrevet 6. mars 2023 #3 Del Skrevet 6. mars 2023 Kjøp en sykkelrulle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #4 Del Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Løping og jogging er helt uaktuelt. Tredemølle er greit, men løping og jogging er altså uaktuelt. Hvorfor det? Er det ikke bedre å løpe ute i naturen enn å humpe avgårde på ei tredemølle mens man stirrer i veggen? Anonymkode: ebbb7...a3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #5 Del Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Tredemølle er greit, men løping og jogging er altså uaktuelt. Hvorfor det? Er det ikke bedre å løpe ute i naturen enn å humpe avgårde på ei tredemølle mens man stirrer i veggen? Anonymkode: ebbb7...a3b Jeg løper ikke på tredemølla, jeg går med bratt stigning i intervaller. Har prøvd å gjøre det samme ute med bakker, men klarer ikke gjøre det så det blir like effektivt. Anonymkode: 2560d...456 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #6 Del Skrevet 6. mars 2023 Hoppetau da? Anonymkode: 6df88...b24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #7 Del Skrevet 6. mars 2023 Dans / aerobic. Anonymkode: e1315...03d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #8 Del Skrevet 6. mars 2023 Jeg gjorde det samme for noen år siden, ble lei av å betale dyrt, og kjøpte i stedet utstyret jeg vanligvis brukte. Jeg løper på bane, er heldig og har en i nærheten. Samt motbakkeintervaller. Men ser dette er uaktuelt. Er også heldig og har en lang trapp rett i nærheten, så tar noen turer opp og ned den. Ellers bruker jeg gjerne hoppetau for oppvarming, og trener en del HIIT. Det kan faktisk gi mye mer effekt en gange i motbakke som du er vant med. Mange anbefaler romaskin eller rule, men for meg er det hat, så prøv ut på senter før du investerer. Anonymkode: 4cfbf...b1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #9 Del Skrevet 6. mars 2023 Har en stepmaskin jeg kjøpte på finn, den er god. Kjøpte den i vinter da det var helt umulig å gå ute pga. snø og is. så den har hjulpet meg. Kanskje noe for deg og? Anonymkode: 58ab2...4eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aazy Skrevet 14. mars 2023 #10 Del Skrevet 14. mars 2023 Om du som meg har lite plass i heimen, ministepper er gull! Kan regulere intensitet etter ønske, kanskje køyre intervalljogg nokre dagar og anna dagar berre tråkke i veg foran TVen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #11 Del Skrevet 16. mars 2023 Jeg bruker motbakke rett ved huset, hoppetau og burpees, også danser jeg en hel del 😆 Anonymkode: fcca5...4b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #12 Del Skrevet 16. mars 2023 Hvorfor ikke kondisjonstrening ute? Hva er problemet med å gå en tur? Eller springe en tur, for den del? Hvorfor må "trening" skje innendørs? Anonymkode: ebbb7...a3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #13 Del Skrevet 19. mars 2023 Hei TS! Søk etter treningsvideoer på Youtube. Ellers kan du jo hoppe, danse, høye kneløft, mange muligheter. Invester i billig stepkasse fra jula feks. Jeg har også sagt opp abonnementet mitt på treningssenteret og trener hjemme. Digg å spare 7oo kr i måneden og sparer endel tid også. Anonymkode: 4ab7c...f20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #14 Del Skrevet 19. mars 2023 Hva med intervalltrening ute med rask gange? Det gjorde jeg en periode. Anonymkode: e4932...ba7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå