AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #1 Del Skrevet 6. mars 2023 Leste et sted at dersom du har symptomer, får du også garantert positiv test. Stemmer det alltid? Eller er det mulig å ha symptomer (f.eks. tunge, ømme bryster, stikking i magen og på sidene, murringer etc.), få negativ test (et par dager før IKM) men likevel være gravid? Anonymkode: 8e5cf...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 6. mars 2023 #2 Del Skrevet 6. mars 2023 Ofte vil gravid symptomer gi deg positive test da det er hgc som vil gi deg disse symptomene. Men disse symptomene kan også være like mens symptomer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #3 Del Skrevet 6. mars 2023 Sofakona skrev (4 minutter siden): Ofte vil gravid symptomer gi deg positive test da det er hgc som vil gi deg disse symptomene. Men disse symptomene kan også være like mens symptomer. Ok, så dårlig nytt for meg ser jeg. Er 4 dager til antatt IKM, så får vel bare vente på mensen. Anonymkode: 8e5cf...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 6. mars 2023 #4 Del Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok, så dårlig nytt for meg ser jeg. Er 4 dager til antatt IKM, så får vel bare vente på mensen. Anonymkode: 8e5cf...966 Du er ikke ute for mensen kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #5 Del Skrevet 6. mars 2023 Sofakona skrev (12 minutter siden): Du er ikke ute for mensen kommer Nei, har jo et bittelite håp. Men når jeg kjenner "symptomer" og har negativ test, ser det vel mørkt ut? Anonymkode: 8e5cf...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #6 Del Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Nei, har jo et bittelite håp. Men når jeg kjenner "symptomer" og har negativ test, ser det vel mørkt ut? Anonymkode: 8e5cf...966 Nei. Slike symptomer handler mer om hormonene i kroppen etter eggløsning og noe man gjerne har uavhengig av om man er gravid eller ikke. Så du må bare vente og se. Anonymkode: 9c267...124 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå