AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #1 Skrevet 6. mars 2023 Før var jeg en veldig sexuell person, alltid vært frigjort og hatt relativt god selvtillit når det gjelder sex. Møtte han som nå er x. Vi var sammen i 9 år, og fikk 2 barn. Til tross for veldig lite og dårlig sex holdt vi sammen, jeg prøvde hele tiden å ha en kommunikasjon når det gjaldt sex, men han var ikke interessert. Han ville bare tømme seg. Dem få gangene han f.eks utførte oral-sex ble jeg tørrere nedentil en når han først begynte. Han var ikke interresert i forspill eller noen form for sex utenom selve penetreringen. Etterhvert gikk vi fra hverandre, ikke kun pga det sexuelle men for at han ble det tredje barnet, og det verste av dem alle. Nå har det gått 6 mndr, og jeg er så kåt som jeg aldri har vært før. Har bestilt meg noen sex-leketøy, men føler skam og blir flau etter jeg har brukt dem…Har også begynt å snappe litt meldinger med en gammel flamme, der alt er sex-relatert. Forhold er jeg ferdig med.. Men blir kvalm og angrer på all sex-praten, for jeg føler at det er «forbudt». Samtidlig vil jeg ha sex med han, men etter 2 fødsler, med mye rifter og veldig dårlig sydd så tør ikke jeg, er redd for at han legger merke til at tilstandene ikke er det samme der nede som før jeg fikk barn… Noen som har erfaringer med denne tankegangen? Sex er jo naturlig, sex-leketøy er naturlig. Men jeg forbinder det plutselig med skam og noe «forbudt». Skal sies at jeg er en moden kvinne på 37 år, så skulle tro at jeg hadde blitt tryggere med alderen, men er mye mer usikker nå, enn i 20 årene.. Anonymkode: a653e...e1f 1
Goodtimes Skrevet 6. mars 2023 #2 Skrevet 6. mars 2023 Jeg kan relatere meg til alt du skriver bortsett fra at jeg er mann. Var i et forhold i 10 år, hvorav de 5 siste nesten var uten sex. Jeg ville, men hun følte ikke noe særlig rundt det og jeg gidda heller ikke mase eller pushe. Etter hvert føler man seg ganske ubrukelig og nesten litt ekkel... Du skal virkelig ikke føle noen skam for å ha brukt sex-leketøy. Det er helt naturlig! Jeg ble nesten nervøs for å ha sex selv etter at forholdet til min eks tok slutt. Det er noe som skjer med oss menn når vi ikke har sex på så lang tid. (neste seksuelle runde kan vare i 20 sek rett og slett pga spenningen rundt det å skulle ha sex igjen) Dette var noe jeg var ekstremt redd for og før jeg skulle på date så sørget jeg for å ''tømme meg'' to ganger for å være sikker på å holde... noe jeg ikke gjorde. Dette er det vi menn føler mest på når det kommer til sex, at det skal være kortvarig og at det kommer ei følelse av at vi kun tenker på vår egen stimulans. Nå, to år senere er jeg i et forhold hvor vi har sex så og si annenhver dag og varigheten av sexen ofte er på 20 - 30 min og opp til en time. Tror bare du må hoppe i det og gi f i hvordan du selv føler det står til etter to fødsler. Du ser nok nydelig ut 🙂 1 3
MuffinStud Skrevet 6. mars 2023 #3 Skrevet 6. mars 2023 Jeg synes det var veldig godt beskrevet av første post. Håper du finner noen. Jeg skjønner at når man kjenner på ensomheten som mest, så er gammel flamme i kontaktlista fristende. Har du vurdert å ta dette opp med din fastlege? Den reaksjonen du beskriver kan det være greit å få belyst litt. Spesielt dersom det er noe som kan bli langt verre dersom du blir litt ekstra revet med og finner på å ta sextingen ett hakk videre en kveld. Det er ingen skam å ønske sex. Det er ingen skam i å onanere. Det er heller ingen skam i å ønske hudkontakt og intimitet. Det er ikke sikkert at din gamle flamme er løsningen. Mye har endret seg på ni år. Jeg tenker at du lager en tinder profil og ikke er tilbakeholden med hva slags forhold du ønsker. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå