AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #1 Skrevet 6. mars 2023 Jeg mistet mens helt etter jeg satt inn hormonspiralen Kyleena. Nå er jeg på 4 året, den er "ferdig" i november. De siste to mnd har jeg begynt å spotte (ganske lys rødt og menslukt) og ha skikkelig mensenkramper. Har de siste fire mnd hatt min første seksuelle partner som ikke er sterilisert. Er det normalt å få mensen de siste mnd før uttakelse? Eller er det noen sannsynlighet for at den ikke har fungert og jeg kan være gravid? Anonymkode: 77ea1...247
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #2 Skrevet 6. mars 2023 Venninna mi hadde p-stav og blødde i ett sett de siste månedene før den gikk ut, og det ordnet seg da hun tok den ut. Så det er ikke uannsynlig i hvert fall Anonymkode: bee58...886
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #3 Skrevet 6. mars 2023 Den har gjort sin misjon og må byttes ut. Jeg ble veldig tørr i underlivet og mistet utfloden og mensen da jeg fikk satt opp kyleena. Skjedde det samme med deg? Anonymkode: e6959...74e
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #4 Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 6.3.2023 den 11.16): Den har gjort sin misjon og må byttes ut. Jeg ble veldig tørr i underlivet og mistet utfloden og mensen da jeg fikk satt opp kyleena. Skjedde det samme med deg? Anonymkode: e6959...74e Mistet mensen helt, men utflod ble kanskje bare litt mindre. Dog ble det vanskligere å bli "våt" Anonymkode: 77ea1...247 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå