Gå til innhold

Fellatio del 1

Fremhevede innlegg

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Leste artikkelen om suging av menn her på KG (fra Erotikknett).

Dersom min kjære hadde fulgt den oppskriften er det bare en ting å si:

Jeg hadde nytt hvert sekund og kommet som en geysir :sjarmor:

Synes faktisk den var j..... bra. Med fare for å drite meg her (Nelle, du har jo vært kritisk til en del andre artikler, med rette), flere som hadde sansen?

Vurderte et øyeblikk å sende linken til kjæresten min men tok meg inn i siste sekund, det skulle tatt seg ut om jeg fant en sugeoppskrift til henne på nettet, da ville vel hun tenke at en slik handling sier vel alt om prestasjonene hennes fram til i dag :icon_smile:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:klappe: Så flott å se at du likte oppskriften for jeg har selv prøvd den ut på min kjæreste, og fikk svært positive tilbakemeldinger. Han er av den svært tause typen i senga og jeg har flere ganger bedt han om å "gi lyd" fra seg hvis han liker det jeg/vi gjør men han sier bare at det er vanskelig for han. Unntaket blir de gangene jeg bruker "oppskriften", da kommer det stønn på stønn.... og det gleder meg! :)
Gjest Gorgonzola
Skrevet
Del to ligger ute nå, ser jeg. :)

Jepp, og dette var imponerende bra skrevet. Så, til alle jenter som spekulerer i hvordan lykkes med å stimulere gutten oralt er det vel bare å si: Gi f.... i eksemplene han viser deg ved å sette på tvilsomme filmer i dvd'en. Pugg heller teksten her på KG, lær den utenat og gi ham en opplevelse som kanskje resulterer i et friere (dersom det ikke allerede er utført, da blir det muligens en diamantring til jul eller så :sjarmor: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...