AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #41 Del Skrevet 8. mars 2023 Sjekk ut Mari krogshus! Det er verdt alle 199 kronene det koster Anonymkode: 1d7fe...cf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 10. mars 2023 #42 Del Skrevet 10. mars 2023 On 3/7/2023 at 9:20 PM, AnonymBruker said: Istedenfor å svare sånn som dette, kan du gi råd om å være særlig obs og varsom når man går fra å være «ferdig slanket» til å gå over til å holde den nye vekten. Den prosessen er vanskelig for mange, og det burde være mer fokus på dette. Det betyr ikke at folk som har gått ned i vekt ikke egentlig har klart det. Men de må finne en middelvei hvor de ikke går ned mer, men heller ikke øker i vekt. Anonymkode: 24f2d...990 Men et svært høyt flertall greier ikke den prosessen. Jeg er derfor helt enig med AB i at det egentlig ikke er så interessant med de som holder på med slanking nå, eller som bare har holdt vekta ett år. De sitter ikke på noen gode erfaringer om den vanskeligste prosessen. Dessverre er det veldig få som gjør det (men nettopp derfor er erfaringene til de som har greid det GULL verdt). Å bare være obs hjelper ingenting, de aller aller fleste er obs... Og jeg snakker av egen erfaring, har gått ned i vekt et par ganger og har vært aktiv i diverse tråder, men her sitter jeg, overvektig igjen, og vet altfor godt hvor vanskelig den prosessen er . 🙃 Og etter en del mislykkede forsøk føles det bare uoverkommelig vanskelig å noen gang lykkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #43 Del Skrevet 10. mars 2023 Mitt tips er å finne en måte å leve på som du kan leve med. For meg var dette periodisk fasting og å gå tur hver dag. Jeg veide 86 kg for 3 år siden men har lagt stabilt på 58 kg i over 2 år etter dette. Anonymkode: 21956...468 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #44 Del Skrevet 10. mars 2023 Periodisk faste eller 5-1 dietten funket fin-fint for meg - - - helt til overgangsalderen 🤮 Nå får jeg bilring av å se på et kakestykke! Anonymkode: 9cc59...8fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #45 Del Skrevet 10. mars 2023 Det som funket for meg var. Omlegging av kosthold. Mindre kalorier. Mer næring og fokus på makroer. Spesielt protein. Ca 2 gram pr kilo kroppsvekt. Regelmessig styrketrening. Thats it. Lettere sagt en gjort kanskje. Jobben kan oppleves tung i starten, men selve oppskriften for vektnedgang/omlegging er veldig enkel. Anonymkode: 60545...c2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå