Gå til innhold

Dette med å vrenge halsen og lage alle slags ulyder på mårran for å få opp slim og gørr, noe alle menn gjør?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare å kvinne seg opp og bli vant til det? Har vært på sjekker'n en stund nå etter jeg ble singel, og dette her går veldig igjen. Jeg blir så kvalm og uvel av det. Altså fresing og masse ulyder på mårrakvisten på badet eller do, eller på vei dit, hvor de skal få opp oppsamlet slim og snørr. Jeg synes det er så ekkelt. Normalt at menn gjør det? Jeg gjør det KUN når jeg er alene, men sånn generelt er det ikke et problem jeg har og bruker dermed ikke å gjøre det. Merker at jeg mister lysta på de, men er jeg for nærtakende? En av de hørte jeg til og med snøt nesa si oppi vasken, et nesebor av gangen. Riktignok var dette hjemme hos han, men må dette gjøres når man har damebesøk? 

Jeg vil bare vite om dette er vanlig å gjøre? Hadde dere andre kvinner brydd dere?

Anonymkode: c691f...6bc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært borti det. Min mann er ofte litt snørrete etter trening ) av alle ting) men han snyter seg i papir som normale folk. 

Blåste han snørr i vasken? Sprayet den liksom, sånn noen gjør ute, der de holder forran det ene og blåser ut det andre? Fy fader så vemmelig!! Det kunne jeg aldri blitt vant til.

Man må faktisk ta litt hensyn til hverandre. Det koster så lite å være litt grei. 

Anonymkode: 754a7...6e5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Bare å kvinne seg opp og bli vant til det? Har vært på sjekker'n en stund nå etter jeg ble singel, og dette her går veldig igjen. Jeg blir så kvalm og uvel av det. Altså fresing og masse ulyder på mårrakvisten på badet eller do, eller på vei dit, hvor de skal få opp oppsamlet slim og snørr. Jeg synes det er så ekkelt. Normalt at menn gjør det? Jeg gjør det KUN når jeg er alene, men sånn generelt er det ikke et problem jeg har og bruker dermed ikke å gjøre det. Merker at jeg mister lysta på de, men er jeg for nærtakende? En av de hørte jeg til og med snøt nesa si oppi vasken, et nesebor av gangen. Riktignok var dette hjemme hos han, men må dette gjøres når man har damebesøk? 

Jeg vil bare vite om dette er vanlig å gjøre? Hadde dere andre kvinner brydd dere?

Min mann gjør det. (40-årene)

Synes det er ekkelt ja, men tenker at jeg får tåle såpass. 

Anonymkode: c3f56...fe3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror faktisk det. aldeles motbydelig, men både mannen, mennene til mine nærmeste venninner, pappa, stefar, svigerfar, svoger, bror etc gjør denne avskyelige greia 🤢 Altså harkingen, ikke å snørre i vasken.

Anonymkode: cdb48...57c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Blåste han snørr i vasken? Sprayet den liksom, sånn noen gjør ute, der de holder forran det ene og blåser ut det andre? Fy fader så vemmelig!! Det kunne jeg aldri blitt vant til.

Ja. Han sto med døra åpen og skylte munnen etter tannpuss og mens vannet rant sprayet han nesa si oppi der. Tenkte sikkert at jeg ikke hørte noe siden vannet rant, men jeg fikk det med meg. Synes jo det er litt dumt av meg å droppe noen for noe slikt, men

AnonymBruker
Skrevet

😂JA😂

Anonymkode: e0a8d...83b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er vel helst noe folk som sliter med slim gjør, uansett kjønn? Feks pga forkjølelse, allergi, røyking mm? Jeg har en del slim pga allergier selv, som kvinne. Tar medisiner men iblant må sterkere lut til. 

Og ja, jeg får gjerne mer slim i nesa av samme grunn, og det kommer best ut med å blåse. Har riktignok hørt fra legen at jeg ikke bør gjøre det hver gang, fordi blodkar i nesa kan ryke og da blir det neseblod. Jeg lukker vanligvis døra, og tenker at lyd får folk tåle. 

Anonymkode: 2c413...cb8

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, nei heldigvis ikke.

Jeg tror dessverre det er mange som tenker det er greit fordi de vokste opp med at egne fedre gjorde det åpenlyst

Anonymkode: 18684...28c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Uff sånt blir jeg litt kvalm av .. har heldigvis ikke mann men syns det er fælt å høre på😊

Anonymkode: ac007...8da

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nei.

Jeg røyker ikke.

Endret av Snok1
AnonymBruker
Skrevet

Drit nasty. Har selv aldri slim eller gørr etter natta så skjønner ikke helt hvor de får det fra. Dårlig kosthold kanskje. Eksen min gjorde det der hele tiden. Motbydelig 

Anonymkode: 81093...f50

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange grunner til å bli slimete om morgenen og det er ikke noe man kan for . Allergi eller overømfintlighet for noe er EN grunn. Men greit å harke og få det opp bak lukket badedør. 

Anonymkode: c4d7e...b07

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Min mann gjør det, ikke hver dag men med jevne mellomrom. Jeg er gravid og jeg kjenner jeg må skikkelig spy hver gang nå fordi jeg syns det er så sinnsykt ekkelt.. 😅

Anonymkode: 78b21...42f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er som deg og blir kvalm av denne ulyden. 

Vi løste det med å kjøpe hus med flere bad. Min partner er motstander av alt som heter nikotin. Han verken røyker eller snuser. 

Anonymkode: 6800e...17e

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min drev også harket og spyttet gørr helte tiden. Jeg har aldri hørt noen andre enn han holde på slik hele tiden, men  det virker tydeligvis at dette er en mannegreie...? Han holdt på mange ganger daglig. Det var helt forferdelig motbydelig og frustrerende. Ba han slutte med det, men det fortsatte bare. Fikk aldri noe ordentlig svar på hva som var årsaken. Men jeg tror personlig, at når de gjør dette ofte, så oppstår det en irritasjon i halsen, og så blir det en ond sirkel. Uansett, så var det en kvalmende og sex-drepende handling. 🤢

Anonymkode: bac7f...cd2

Skrevet

Pappa gjør det i blant, men ikke kun på morgen, og ikke hver dag. 

Ellers har ingen av eksene mine gjort det, bror gjør det ikke, og heller ingen av kompisene mine som jeg har overnattet hos eller hatt på overnatting, eller delt feriebolig med. Har hatt venninner med typer/menn overnattende også, har ikke hørt noen av dem gjøre det. 

AnonymBruker
Skrevet

Æsj har aldri vært borti en sånn mann. Broren min gjør det men aldri noen jeg har datet eller sovet med heldigvis. Turn off!!! Hadde bedt han slutte! 

Anonymkode: 6321b...7f5

AnonymBruker
Skrevet

Ikke bare menn som holder på med det der... Har bodd med to damer som holder på likedan, den ene var verre enn den andre.
Brakk meg hver morgen på grunn av drøy harking fra dypet på badet to ganger om dagen, men det var ikke bare litt harking og så var det over, neida, det skulle harkes og dras utover i minst en halvtime, så jeg måtte rett og slett bare sette i ørepropper når harkeseansene pågikk. Blir kvalm bare av å tenke på det.

Anonymkode: f095f...43c

• Liker 2
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Ja. Han sto med døra åpen og skylte munnen etter tannpuss og mens vannet rant sprayet han nesa si oppi der. Tenkte sikkert at jeg ikke hørte noe siden vannet rant, men jeg fikk det med meg. Synes jo det er litt dumt av meg å droppe noen for noe slikt, men

????? Hva faen er det dere klager på nå? Man snyter seg jo i hånda, også vasker man henda. 

AnonymBruker
Skrevet

Umulig å vite om TS har rett eller ikke. 

Anonymkode: b4a37...40a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...