AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #1 Skrevet 6. mars 2023 Leser masse tråder om utroskap, om folk som syns utroskap er greit og de som ikke syns det. Jeg som single kvinne får stadig tilbud fra opptatte menn. Hade jeg gjort rett og sjel for meg hadde jeg latt de bli kjent med meg og jeg med dem til jeg har funnet ut hva de heter og hvor de bor. For så å si fra til den som sitter hjemme... nå får jeg bare has på menn da ikke utro kvinner. Der må det en mann til. Tror egentlig at jeg hadde fått nok å gjøre ved å bidra med litt frivillig arbeid der. For å hjelpe den som blir bedratt. Det er jo ikke til å stikke under en stol at det kan medføre stor psykisk belastning for den som blir bedratt. Er det flere som har tenkt slike tanker ? Kom som en ide i mitt hodet. Jeg kan faktisk bidra litt her hvis jeg hadde villet. Anonymkode: b9fc3...209
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #2 Skrevet 6. mars 2023 Så lenge den som er utro sørger for å være diskret er det ingen psykisk belastning involvert med det. Det er i så fall du som påfører den psykiske belastningen ved å fortelle om det Anonymkode: e80b9...b08 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #3 Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Så lenge den som er utro sørger for å være diskret er det ingen psykisk belastning involvert med det. Det er i så fall du som påfører den psykiske belastningen ved å fortelle om det Anonymkode: e80b9...b08 Du høres ut som en hyggelig person Anonymkode: b9fc3...209 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #4 Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Så lenge den som er utro sørger for å være diskret er det ingen psykisk belastning involvert med det. Det er i så fall du som påfører den psykiske belastningen ved å fortelle om det Anonymkode: e80b9...b08 Du glemmer kjønnssykdommer og potensielle graviditeter med andre kvinner. Det er også likefullt et tillitsbrudd selv om man er diskret. Du kaster bort noen andres liv. Anonymkode: b83ab...6f9 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #5 Skrevet 6. mars 2023 Man blir ikke kvitt utroskap, men som en mann utsatt for dette hadde jeg satt ENORM pris på å bli varslet om at hun jeg var sammen med ikke var til å stole. Tenk på så mange år jeg hadde spart. Kunne funnet meg ei bra dame og ikke ei den som ga inntrykk av å være det. Anonymkode: f6714...3eb 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #6 Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Leser masse tråder om utroskap, om folk som syns utroskap er greit og de som ikke syns det. Jeg som single kvinne får stadig tilbud fra opptatte menn. Hade jeg gjort rett og sjel for meg hadde jeg latt de bli kjent med meg og jeg med dem til jeg har funnet ut hva de heter og hvor de bor. For så å si fra til den som sitter hjemme... nå får jeg bare has på menn da ikke utro kvinner. Der må det en mann til. Tror egentlig at jeg hadde fått nok å gjøre ved å bidra med litt frivillig arbeid der. For å hjelpe den som blir bedratt. Det er jo ikke til å stikke under en stol at det kan medføre stor psykisk belastning for den som blir bedratt. Er det flere som har tenkt slike tanker ? Kom som en ide i mitt hodet. Jeg kan faktisk bidra litt her hvis jeg hadde villet. Anonymkode: b9fc3...209 Det vet det at det ikke er så stor forskjell på utrostatistikken mellom menn og kvinner. Er dette noe du vil anbefale menn som får tilbud om å gjøre også? Forøvrig så lyser det av innlegget ditt at du kan svært lite erfaring med det å være i et forhold. Til og med psykologer og sexologer har gått fra å dømme den som er utro, til å vise forståelse hvis partneren ikke har løftet en finger på utallige måneder og år på det seksuelle plan. Anonymkode: 2f82f...b7f
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #7 Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Så lenge den som er utro sørger for å være diskret er det ingen psykisk belastning involvert med det. Det er i så fall du som påfører den psykiske belastningen ved å fortelle om det Anonymkode: e80b9...b08 Ikke helt enig i det. Jeg synes i alle fall det er en stor belastning å føle på ydmykelsen ved at andre har visst mer enn meg. Hadde satt pris på å få informasjon, slik at en kan få velge selv hva som skal skje. Ikke sitte som en uvitende dust og bli lurt, og føle på at "alle" har visst om det. Anonymkode: cd998...b97
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #8 Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Så lenge den som er utro sørger for å være diskret er det ingen psykisk belastning involvert med det. Det er i så fall du som påfører den psykiske belastningen ved å fortelle om det Anonymkode: e80b9...b08 Dette er oftest ikke riktig. Folk blir syke av å gå å føle på at ting ikke stemmer. Partneren " melder seg ut" av forholdet, og den bedradde tror det er noe galt med en selv, fordi den utro benekter at noe er galt. Det er mange som forteller om dette. Det er ofte en lettelse å få svar, selv om svaret er ubehagelig. Anonymkode: 3e233...5aa 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #9 Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Leser masse tråder om utroskap, om folk som syns utroskap er greit og de som ikke syns det. Jeg som single kvinne får stadig tilbud fra opptatte menn. Hade jeg gjort rett og sjel for meg hadde jeg latt de bli kjent med meg og jeg med dem til jeg har funnet ut hva de heter og hvor de bor. For så å si fra til den som sitter hjemme... nå får jeg bare has på menn da ikke utro kvinner. Der må det en mann til. Tror egentlig at jeg hadde fått nok å gjøre ved å bidra med litt frivillig arbeid der. For å hjelpe den som blir bedratt. Det er jo ikke til å stikke under en stol at det kan medføre stor psykisk belastning for den som blir bedratt. Er det flere som har tenkt slike tanker ? Kom som en ide i mitt hodet. Jeg kan faktisk bidra litt her hvis jeg hadde villet. Anonymkode: b9fc3...209 Det ville da vært en ekstremt negativ hobby å drive med. Tror ikke det hadde fått deg til å føle deg så bra. Begynn heller med aktiviteter som gir deg noe. Det kan være trening, noe hobbygreier, kanskje språkkurs. Å fråtse i andres utroskap kommer ikke til å gjøre deg godt. Anonymkode: 1c9da...3b7 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #10 Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det vet det at det ikke er så stor forskjell på utrostatistikken mellom menn og kvinner. Er dette noe du vil anbefale menn som får tilbud om å gjøre også? Forøvrig så lyser det av innlegget ditt at du kan svært lite erfaring med det å være i et forhold. Til og med psykologer og sexologer har gått fra å dømme den som er utro, til å vise forståelse hvis partneren ikke har løftet en finger på utallige måneder og år på det seksuelle plan. Anonymkode: 2f82f...b7f Blameshift på høygir. At utro folk egentlig er offer. Helt herlig. Ta ansvar for hva de driver med er noe helt fremmed. Distansere seg fra eget svik ved å skylde på andre. Hvis et forhold ikke fungerer skyldes det sannsynligvis begge. Men utroskap er valg. Et valg den utro må stå for selv. Den utro kunne legge energien i forholdet. TTenk hvor bra forholdet kunne vært hvis all tankevirksomhet, ressurser, planlegging, sniking, sex hadde blitt brukt i forholdet i stedet for et utroskaps forhold. Sem har blitt utsatt for utrosjkap har skjønt det lenge, har oversett alle signalene, ikke ville ville spørre fordi uten bevis nekter de utro. Og da vil den bedratte bli løyet enda mer til. Og at der er noen galt med den bedratte som kan tro noe sånt. (Gashlightning) Utro mennesker som ødelegger psyken til partneren er drittfolk og trenger å bli holdt ansvarlig. Anonymkode: f6714...3eb 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #11 Skrevet 6. mars 2023 Jeg ville satt stor pris på om noen fortalte meg det dersom min partner er/hadde vært utro. Forferdelig å få vite, men dog bedre enn å leve i uvitenhet. Før eller senere kommer det for en dag uansett. Anonymkode: 9e659...745 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå