AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #1 Skrevet 6. mars 2023 Jeg gikk innom en frisør og spurte om pris på bleking. Hun sa at hun nettopp hadde fått et nytt blekingsprodukt fra Joico og viste meg en pakke det stod Joico Blonde på. Denne blekingen skulle ikke gjøre skade på håret, men jeg finner ingen info på nett om at Joico har blekeprodukter? Finner bare tonere og sjampo som heter Blonde fra Joico, så jeg lurer på om noen vet noe om blekeprodukt fra de? Vil ikke betale flere tusen om det hun setter i håret mitt bare er en toner som lysner håret litt, ønsker helt bleket hår men ble nysgjerrig i og med at hun sa det produktet hun hadde ikke skadet håret. Anonymkode: 2530c...9f9
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #3 Skrevet 6. mars 2023 Er nysgjerrig for bruker hårmaske fra Joico Anonymkode: a9e99...c21
by Bente Skrevet 7. mars 2023 #4 Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 6.3.2023 den 1.34): Jeg gikk innom en frisør og spurte om pris på bleking. Hun sa at hun nettopp hadde fått et nytt blekingsprodukt fra Joico og viste meg en pakke det stod Joico Blonde på. Denne blekingen skulle ikke gjøre skade på håret, men jeg finner ingen info på nett om at Joico har blekeprodukter? Finner bare tonere og sjampo som heter Blonde fra Joico, så jeg lurer på om noen vet noe om blekeprodukt fra de? Vil ikke betale flere tusen om det hun setter i håret mitt bare er en toner som lysner håret litt, ønsker helt bleket hår men ble nysgjerrig i og med at hun sa det produktet hun hadde ikke skadet håret. Anonymkode: 2530c...9f9 https://www.joico.no/the-joicolor-world/blekinger/blonde-life-lightening-powder fant denne siden👍 Bleking vil alltid redusere hårkvaliteten noe men finnes mer skånsom bleking i dag både i salong og til hjemmemarkedet💖
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå