Tiuren Skrevet 8. mars 2023 #21 Skrevet 8. mars 2023 Er det ikke fantastisk å våkne opp klokken 7 i en varm seng, av at den jævla naboen har gått en times tur i regnet med kjøteren sin. Så snur man seg rundt under den varme dyna, mens man hører at den j**** naboen gir kjøteren en blowjob (eller hva det heter når man blåser pelsen tørrere) på trappa før han slipper en halv-våt kjøter med grus på potene inn på parketten. Så må de vaske gulvet i dag og....
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #22 Skrevet 8. mars 2023 Tiuren skrev (3 minutter siden): Er det ikke fantastisk å våkne opp klokken 7 i en varm seng, av at den jævla naboen har gått en times tur i regnet med kjøteren sin. Så snur man seg rundt under den varme dyna, mens man hører at den j**** naboen gir kjøteren en blowjob (eller hva det heter når man blåser pelsen tørrere) på trappa før han slipper en halv-våt kjøter med grus på potene inn på parketten. Så må de vaske gulvet i dag og.... Det spørs vel hvordan man ser det. Når man er kronisk syk og har problemer med søvn, er våken halve natta men klarer endelig å sovne ut på de tidlige morratimene, da er det ikke så fantastisk deilig å bli vekt når man endelig lå i god søvn. Så tar det minst en time før jeg sovner igjen da, for sovne igjen må jeg, når jeg omtrent ikke har sovet på natta. Og når dette gjentar seg hver dag, og det hele fører til en ekstra dårlig form hele den påfølgende dagen, da er det ikke så fantastisk deilig nei. Og når det gjelder naboen, så har de selv valgt å ha hund med alt det medfølger. Anonymkode: 279d7...5c8
Tiuren Skrevet 8. mars 2023 #23 Skrevet 8. mars 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det spørs vel hvordan man ser det. Når man er kronisk syk og har problemer med søvn, er våken halve natta men klarer endelig å sovne ut på de tidlige morratimene, da er det ikke så fantastisk deilig å bli vekt når man endelig lå i god søvn. Så tar det minst en time før jeg sovner igjen da, for sovne igjen må jeg, når jeg omtrent ikke har sovet på natta. Og når dette gjentar seg hver dag, og det hele fører til en ekstra dårlig form hele den påfølgende dagen, da er det ikke så fantastisk deilig nei. Og når det gjelder naboen, så har de selv valgt å ha hund med alt det medfølger. Anonymkode: 279d7...5c8 Nei, det høres ikke så fantastisk ut egentlig. Men jeg har mange ganger erfart at en endring av tankesettet kan hjelpe. Når man sitter på flyet til "syden" og hører på en unge som skriker kan man tenke "den jævla drittungen ødelegger hele ferien min, ubrukelige psyko foreldre" eller man kan tenke "Det er ikke min unge, så glad jeg er for at jeg ikke må reise med små barn. Stakkars foreldre". 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #24 Skrevet 8. mars 2023 Skjønner det er kjedelig, men sånt må man jo regne med når man bor tett på folk, det er lov å bråke litt etter kl 7. Selv hender det jeg våkner av en nabos vekkeklokke og en annen nabos unge ofte, sånn er det jo bare. Det er vanlig å bruke hundeblåser på langhårede hunder etter tur i vått vær/gjørme, det blir mindre av det når det er tørt ute. Anonymkode: d38e2...c0a
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #25 Skrevet 8. mars 2023 Det er nok en blåser. Viktig at hunden blir tørr hvis den har tykk pels og blir våt, ellers kan de få eksem. Jeg tror ingen normale mennesker støvsuger hunden sin... Du kan jo selvfølgelig snakke med naboen, men så lenge de gjør det etter 7 så er det ikke så mye du kan forvente. Det er relativt normalt at nabolaget våkner i 7 tiden liksom, selv om du vil sove lengre. Anonymkode: 48e41...04a
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #26 Skrevet 8. mars 2023 Det må da være spesielle folk😂 eller en merkelig hunderase. Vi har fuglehund da, og den dusjen 6-8 ganger i året. Kanskje litt mer om han er blitt veldig gjørmete på fjelltur. Anonymkode: 2d241...5d3
Bombasi Skrevet 8. mars 2023 #27 Skrevet 8. mars 2023 Jeg kunne garantert ikke brukt et slikt apparat på min voffse, for da hadde han klikket i vinkel Så det er ikke normalt for meg iallfall. Og ihvertfall ikke kl 07 om morgenen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå