Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min gode, snille veninne som jeg har vært venn med i 6-7 år nå begynner å gå meg på nervene. Hun har den verste hygienen jeg noen sinne har sett! Hun vasker hendene med å bare la vannet renne over/ altså gnikker ikke hendene sammen. Hun tørker hendene derretter på buksene, og er ganske close når det kommer til klemmer/sitte i sofaen. Det har blitt så ille at jeg noen ganger bare sier hun får hele chips-skåla fordi jeg ser at hun nyser seg i hånda og tar vekk smuler/gris fra munnen, og bruker samme hånden.

Hun har blod flere steder på soverommet/klær pga hun peller på sår, og til og med får det på pute/dyne trekket mitt. Og sier ikke engang ifra på morgenen, og jeg vet det er løyn fordi ansiktet lyser av "guilt".

Jeg vet ikke hva å gjøre lengre, jeg har noen ganger sagt når hun er forkjølet at hun ikke skal komme pga hun ikke klarer å holde avstand/vaske seg ordentlig. Og går skikkelig i forsvar pga dette. Jeg er ganske direkte, så hun vet jeg mener vell og det kommer ut fordi jeg ønsker det beste. Men hun tar det rett og slett ikke til seg. Jeg. Blir. GAL!!..

Anonymkode: 02576...ddc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er hun?

Vanlig oppførsel blant andre folk er:

Vaske hendene og tørke de på et håndkle etter toalettbesøk.

Nyse i albuen

Ikke pille på sår og blø når man overnatter hos venner, og hvis man blør unnskylder seg man og gjør oss for registrering

Gi veninnen din egen skål med godteri så du slipper å dele. Det gjør vi med grisete barn.

Anonymkode: b8bb0...68f

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor gammel er hun?

Nyse i albuen

Ikke pille på sår og blø når man overnatter hos venner, og hvis man blør unnskylder seg man og gjør oss for registrering

Gi veninnen din egen skål med godteri så du slipper å dele. Det gjør vi med grisete barn.

Gjør opp for seg, skulle det være.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvor gammel er hun?

Nyse i albuen

Hun er 23, og ja jeg har gjort d med egne skåler, spesielt ved forkjølelse/snørre-nese😳😅😅

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sagt at vi kan møtes andre steder enn hjemme hos meg ( eller henne). Kun treffes ute på tur/kafe osv. Og sagt hvorfor. 

Hun kan gå i forsvar så mye hun vil, men hvis hun ikke vil endre på disse tingene ville jeg ikke hatt henne hjemme. 

Anonymkode: 02850...b72

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri villet hatt et slikt menneske på overnatting 😂. Heller ikke sovet hjemme hos henne. 

Her får du rett og slett begynne å møte henne utendørs, og jeg mener det bare er greit og positivt at du er direkte mot henne. Det er tydelig at hun mangler noen vesentlige antenner, så det er vel bare å fortsette å si ifra..

Anonymkode: 7ba03...e53

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har hun en diagnose?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg ville sagt at vi kan møtes andre steder enn hjemme hos meg ( eller henne). Kun treffes ute på tur/kafe osv. Og sagt hvorfor. 

Hun kan gå i forsvar så mye hun vil, men hvis hun ikke vil endre på disse tingene ville jeg ikke hatt henne hjemme. 

Anonymkode: 02850...b72

Det er utrolig kjipt.. men jeg føler det er dårlig ovenfor henne også og gå rundt og se på henne på den måten. Vi er 3 stykker i gjengen, og det er bare utrolig urettferdig for henne, så jeg håper hun skjerper seg. Om jeg velger den ene/ikke den andre blir det også urettferdig. Uff uff 

AnonymBruker
Skrevet

Jaja de tingene hadde jeg ikke brydd meg om. Jeg har ikke ocd. 

Anonymkode: 52d74...7a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...