AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #1 Skrevet 5. mars 2023 Hei, korleis er det me dokke. Eg og kjæresten min ofte krangler om store og små ting. Samma kven sin feil er det, til slutt er det ofte at eg går sove på stua. Da ofte sitter eg å tenkjer korleis skal vi fikse det osv. mens han bare går rett å sove. Føler meg så sliten på grunn av det. Bryr han seg ikkje lenge om meg? Skjønner ikkje kofor er det sånn. Skjer det sånn med dokke og? Anonymkode: 0de65...623
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #2 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei, korleis er det me dokke. Eg og kjæresten min ofte krangler om store og små ting. Samma kven sin feil er det, til slutt er det ofte at eg går sove på stua. Da ofte sitter eg å tenkjer korleis skal vi fikse det osv. mens han bare går rett å sove. Føler meg så sliten på grunn av det. Bryr han seg ikkje lenge om meg? Skjønner ikkje kofor er det sånn. Skjer det sånn med dokke og? Anonymkode: 0de65...623 Ja har skjedd ofte, men føler det er fordi han er mer rolig, jeg må få prata ferdig ellers greier jeg ikke å sovne. Mennesker er ulike. Anonymkode: 74b83...3a7 1
starken Skrevet 5. mars 2023 #3 Skrevet 5. mars 2023 Vi krangler ikke så ofte, men vi er enige om å alltid være venner før leggetid. Vi legger oss aldri før vi har fått snakket oss ferdig, og av den grunn prøver vi å unngå og ta opp ting som kan føre til en krangel sent på kvelden. Ingen skal sove på sofaen.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #4 Skrevet 5. mars 2023 starken skrev (1 minutt siden): Vi krangler ikke så ofte, men vi er enige om å alltid være venner før leggetid. Vi legger oss aldri før vi har fått snakket oss ferdig, og av den grunn prøver vi å unngå og ta opp ting som kan føre til en krangel sent på kvelden. Ingen skal sove på sofaen. Så heldig du...det går ikkje så fort med oss..Vi begge er veldig sta Anonymkode: 0de65...623
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #5 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så heldig du...det går ikkje så fort med oss..Vi begge er veldig sta Anonymkode: 0de65...623 Plus vi har snakket om det at vi må ikkje krangle rett før vi skal legge oss mem ser ut som i g fungerer Anonymkode: 0de65...623
starken Skrevet 5. mars 2023 #6 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så heldig du...det går ikkje så fort med oss..Vi begge er veldig sta Anonymkode: 0de65...623 Her også kan vi begge to være sta, men ingen av oss liker dårlig stemning. Vi er løsningsorienterte når det kommer til ordentlige diskusjoner. Noen ganger når jeg er trøtt og sliten, blir jeg veldig fort sur og starter krangler om alt mulig tull som egentlig ikke er så viktig. Da gjelder det å legge seg flat og si unnskyld for oppførselen sin.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #7 Skrevet 5. mars 2023 Et forhold skal ikke være utmattende og man må være to for å løse konflikter. Høres egentlig ut som du ikke burde være i dette forholdet Anonymkode: 2bb63...bae 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå