AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #1 Skrevet 5. mars 2023 Og jeg lurer på om forholdet egentlig er så bra som jeg trodde. Jeg føler at vi har det veldig bra i hverdagen, men så sa han disse ordene da, og jeg vet seriøst ikke hvordan jeg skal komme over det han sa. Jeg har egentlig ingen spørsmål. Trengte bare å få det ut på en måte. Kanskje noen har noen trøstende ord. 😭 Anonymkode: 1c90e...3fa
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #3 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Og jeg lurer på om forholdet egentlig er så bra som jeg trodde. Jeg føler at vi har det veldig bra i hverdagen, men så sa han disse ordene da, og jeg vet seriøst ikke hvordan jeg skal komme over det han sa. Jeg har egentlig ingen spørsmål. Trengte bare å få det ut på en måte. Kanskje noen har noen trøstende ord. 😭 Anonymkode: 1c90e...3fa Hva sa han? Anonymkode: 1284c...f09 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #4 Skrevet 5. mars 2023 Nå er det mange som ikke får sove på kg hvis du ikke sier hva han sa for noe ts.. Kan det bli mer spennende enn dette? Anonymkode: 514dc...45c 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #5 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå er det mange som ikke får sove på kg hvis du ikke sier hva han sa for noe ts.. Kan det bli mer spennende enn dette? Anonymkode: 514dc...45c Spenningen er til å ta og føle på 🤣🤣 Anonymkode: 4fa2a...6f1 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #6 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå er det mange som ikke får sove på kg hvis du ikke sier hva han sa for noe ts.. Kan det bli mer spennende enn dette? Anonymkode: 514dc...45c Jeg er ikke ute etter å lage spenning for noen. Han sa noe sårende om min helse som ikke stemmer, ønsker ikke å gå i detalj. Anonymkode: 1c90e...3fa
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #7 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er ikke ute etter å lage spenning for noen. Han sa noe sårende om min helse som ikke stemmer, ønsker ikke å gå i detalj. Anonymkode: 1c90e...3fa Så hva ønsker du å få ut av denne tråden når du ikke ønsker å utdype noe mer? Anonymkode: 514dc...45c 21
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #8 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er ikke ute etter å lage spenning for noen. Han sa noe sårende om min helse som ikke stemmer, ønsker ikke å gå i detalj. Anonymkode: 1c90e...3fa Ganske vanskelig å komme med trøstende ord når vi ikke aner hva det er er snakk om, men kan forsøke: - Han mente det sikkert ikke sånn - Han er en idiot Anonymkode: 8b4c2...8d8 11 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #9 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så hva ønsker du å få ut av denne tråden når du ikke ønsker å utdype noe mer? Anonymkode: 514dc...45c Som nevnt i HI, jeg har ingen spørsmål, men kanskje noen har noen trøstende ord. Men det var kanskje for mye å håpe på? Anonymkode: 1c90e...3fa
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #10 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ganske vanskelig å komme med trøstende ord når vi ikke aner hva det er er snakk om, men kan forsøke: - Han mente det sikkert ikke sånn - Han er en idiot Anonymkode: 8b4c2...8d8 Takk 🩷 Ja kanskje han ikke mente det sånn det kom ut. Anonymkode: 1c90e...3fa
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #11 Skrevet 5. mars 2023 Om du ikke har sagt til han at han såret deg, så begynn der. Kan være han mente det, kan være det var klønete sagt. Anonymkode: 7d7b3...08e 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #12 Skrevet 5. mars 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Som nevnt i HI, jeg har ingen spørsmål, men kanskje noen har noen trøstende ord. Men det var kanskje for mye å håpe på? Anonymkode: 1c90e...3fa Prumpen din lukter nok ikke så ille som han skulle ha det til. Det var ufint av ham å overdrive så mye, og gjøre deg flau. Men han har nok rett i at det kunne vært lurt å ta seg en sjekk hos legen. Anonymkode: eef2e...d6a 7 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #13 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om du ikke har sagt til han at han såret deg, så begynn der. Kan være han mente det, kan være det var klønete sagt. Anonymkode: 7d7b3...08e Han fikk tydelig beskjed at han såret meg. Han løste det med å gå å legge seg. Anonymkode: 1c90e...3fa
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #14 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Prumpen din lukter nok ikke så ille som han skulle ha det til. Det var ufint av ham å overdrive så mye, og gjøre deg flau. Men han har nok rett i at det kunne vært lurt å ta seg en sjekk hos legen. Anonymkode: eef2e...d6a Dust Anonymkode: 1c90e...3fa 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #15 Skrevet 5. mars 2023 Just now, AnonymBruker said: Dust Anonymkode: 1c90e...3fa Hva? Prøver bare å trøste. Måtte ta en råsjans på hva det dreide seg om, siden du ikke vil fortelle. Anonymkode: eef2e...d6a 14
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #16 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han fikk tydelig beskjed at han såret meg. Han løste det med å gå å legge seg. Anonymkode: 1c90e...3fa Det er litt som en gjettelek, dette. Da har vi følgende muligher: - Du overreagerte og/eller misforstod - Han er en idiot (nevnt over) - Han snakket i søvne Anonymkode: 8b4c2...8d8 7
Rødstrupa Skrevet 5. mars 2023 #17 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Nå er det mange som ikke får sove på kg hvis du ikke sier hva han sa for noe ts.. Kan det bli mer spennende enn dette? Anonymkode: 514dc...45c 😝😝😝😝 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #18 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er litt som en gjettelek, dette. Da har vi følgende muligher: - Du overreagerte og/eller misforstod - Han er en idiot (nevnt over) - Han snakket i søvne Anonymkode: 8b4c2...8d8 Nei jeg overreagerte ikke. Men han forstod kanskje ikke hvor sårende dette var. Trenger ikke være en idiot for det om. Og nei han snakket ikke i søvne. Anonymkode: 1c90e...3fa
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #19 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei jeg overreagerte ikke. Men han forstod kanskje ikke hvor sårende dette var. Trenger ikke være en idiot for det om. Og nei han snakket ikke i søvne. Anonymkode: 1c90e...3fa Da er jeg tom for gjett. Anonymkode: 8b4c2...8d8 2
Endorfin Skrevet 5. mars 2023 #20 Skrevet 5. mars 2023 Høres neste bare ut som det var en lite gjennomtenkt forsnakkelse fra hans side som han gjerne tenkte du ikke skulle ta så tungt som du gjorde, kjenner meg igjen i den og det blir full baluba. Håper han overøser deg med omsorg og gjerne noen blomster og beklager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå