AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #1 Skrevet 5. mars 2023 Han kan ha gjemt seg et sted så jeg ikke ser han, og går jeg forbi så spretter han opp og skal ta meg 🙀😸 Er det lek eller øver han seg på å fange? Anonymkode: 91c0a...3dc 1
Angelheart2 Skrevet 31. mars 2023 #2 Skrevet 31. mars 2023 Akkurat slik gjør vår katt også. Hun finner stadig nye gjemmesteder der hun hopper frem fra når vi går forbi. Jeg pleier å kaste meg over henne og "tvangskose" og da blir det veldig fort en lek ut av det, så jeg antar det er hennes form for humor. Noen ganger har hun ikke rukket å gjemme seg når vi kommer forbi og da later hun som ingenting og oppfører seg skikkelig rart. 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #3 Skrevet 2. april 2023 Hehe det gjør min katt også, det er bare lek, spurte vet om det. Anonymkode: 1eb68...5cc 2
Tvist Skrevet 6. april 2023 #5 Skrevet 6. april 2023 Min gjør også det av og til. Så da løper jeg avgårde, og etterpå er det min tur til å jakte på henne, sniker meg rundt en dør og løper mot henne. 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #7 Skrevet 10. april 2023 Om du ønsker mindre av det der, så må du aktivisere katten mer. Leke mer med den og stimulere den slik at den ikke kjeder seg og har masse energi den ikke får brukt på noe vettug Anonymkode: 77948...d45 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #8 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Om du ønsker mindre av det der, så må du aktivisere katten mer. Leke mer med den og stimulere den slik at den ikke kjeder seg og har masse energi den ikke får brukt på noe vettug Anonymkode: 77948...d45 Det gjør ikke noe. Bare lurte på om det var lek 😊 Men det er jo bare koselig 😻 Anonymkode: 91c0a...3dc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå