Gå til innhold

Katten hopper på meg og skal ta meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han kan ha gjemt seg et sted så jeg ikke ser han, og går jeg forbi så spretter han opp og skal ta meg 🙀😸 Er det lek eller øver han seg på å fange?

Anonymkode: 91c0a...3dc

• Hjerte 1
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat slik gjør vår katt også. Hun finner stadig nye gjemmesteder der hun hopper frem fra når vi går forbi. Jeg pleier å kaste meg over henne og "tvangskose" og da blir det veldig fort en lek ut av det, så jeg antar det er hennes form for humor. 
Noen ganger har hun ikke rukket å gjemme seg når vi kommer forbi og da later hun som ingenting og oppfører seg skikkelig rart. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Hehe det gjør min katt også, det er bare lek, spurte vet om det.

Anonymkode: 1eb68...5cc

• Hjerte 2
Skrevet

😸😻

• Hjerte 1
Skrevet

Min gjør også det av og til. Så da løper jeg avgårde, og etterpå er det min tur til å jakte på henne, sniker meg rundt en dør og løper mot henne.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Katter ❤️

Anonymkode: b2d20...a17

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Om du ønsker mindre av det der, så må du aktivisere katten mer. Leke mer med den og stimulere den slik at den ikke kjeder seg og har masse energi den ikke får brukt på noe vettug

Anonymkode: 77948...d45

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Om du ønsker mindre av det der, så må du aktivisere katten mer. Leke mer med den og stimulere den slik at den ikke kjeder seg og har masse energi den ikke får brukt på noe vettug

Anonymkode: 77948...d45

Det gjør ikke noe. Bare lurte på om det var lek 😊 Men det er jo bare koselig 😻

Anonymkode: 91c0a...3dc

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...