Gjest Lilleulv Skrevet 27. desember 2005 #1 Skrevet 27. desember 2005 Er det noen som har opplevd vektøkning som en bivirkning av minipiller (Condulag)?
Gjest Bettine Skrevet 28. desember 2005 #2 Skrevet 28. desember 2005 Tja, jeg ble jo gravid da, og la på meg nesten 20 kg tilslutt
Gjest Jalileh Skrevet 28. desember 2005 #3 Skrevet 28. desember 2005 Tja, jeg ble jo gravid da, og la på meg nesten 20 kg tilslutt ← Væh. Vet om en som ikke skal på minipillen.
Iceglow Skrevet 28. desember 2005 #4 Skrevet 28. desember 2005 (endret) Væh. Vet om en som ikke skal på minipillen. ← Og det har vært ørten innlegg både her og på andre forum om kvinner som blir gravid på vanlige p-piller, og spesielt kobberspiral (poenget mitt er at ingen prevensjonsmidler er 100 % sikre) Lilleulv: Jeg googlet litt rundt, og fant en del interessant. Det merkeligste er at på felleskatalogen er vektøkning ikke nevnt som bivirkning, men for eksempel her http://www.netpatient.dk/noretisteron.htm er det nevnt. Primolut (står i felleskatalogen) inneholder Noretisteron, og vektøkning er oppført. Så om jeg skal sette ting litt på spissen her, kan det nesten se ut som at i følge norsk legemiddelindustri ser det ut til at du kun har spist for mye ribbe, men om du reiser til Danmark så kan det være pga Noretisteron (virkestoffet i Condulag) Tråden er stengt pga. spam. Mette Admin Endret 13. januar 2007 av Mette
Fremhevede innlegg