AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #1 Skrevet 5. mars 2023 Når man er invitert på tur med venner, en større gjeng, kjenner ikke så veldig mange i gjengen. Har jo sagt ja til å bli med… uten å ha tenkt så mye etter. Men er det innafor å ombestemme seg ? Eller er det dårlig gjort ? Anonymkode: 99851...f1b
Anonym28 Skrevet 5. mars 2023 #2 Skrevet 5. mars 2023 16 minutter siden, AnonymBruker said: Når man er invitert på tur med venner, en større gjeng, kjenner ikke så veldig mange i gjengen. Har jo sagt ja til å bli med… uten å ha tenkt så mye etter. Men er det innafor å ombestemme seg ? Eller er det dårlig gjort ? Anonymkode: 99851...f1b Kommer helt ann på hvor lenge det er til og om det er mye som er booket og ordnet allerede? 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #3 Skrevet 5. mars 2023 Det kommer an på om de har betalt mye ekstra fordi de hadde beregnet at du skal komme eller ikke. Så lenge du dekker eventuelt økonomisk tap er det helt ok å ombestemme seg Anonymkode: 71c63...6ad 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #4 Skrevet 5. mars 2023 Ingenting betalt/utlegg ts Anonymkode: 99851...f1b
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #5 Skrevet 5. mars 2023 Trekk deg så tidlig som mulig det er bedre enn i siste liten. Anonymkode: 0e802...6fe 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #6 Skrevet 5. mars 2023 Hvis ingenting er betalt, så bør du trekke deg så fort som mulig. Men jeg vill vært ærlig om situasjonen til den som har invitert deg. Jeg var i en lignende situasjon og arrangøren av turen var glad for at jeg var ærlig. Skjønner ikke helt hvorfor jeg ble invitert, da hele gjengen var skikkelig sammensatt og jeg var kun en gammel venninne av hun som arrangerte turen. Anonymkode: 61670...7e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå