Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Man må vel søke om å få beholde Aap om man velger engangsstønad ?

Er det såfall 6 uker man blir satt på pause typ ?🤣

Ikke lett å skjønne seg på dette systemet 

Anonymkode: bbc12...58c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du har aap du har skal du velge foreldrepenger. Velger du engangsstønad mister du aap. Trodde du virkelig at du skulle få både i pose og sekk?

Anonymkode: 92529...337

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må spørre din veileder, men tror det er 6 uker etter fødsel og 3 uker før. 

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Om du har aap du har skal du velge foreldrepenger. Velger du engangsstønad mister du aap. Trodde du virkelig at du skulle få både i pose og sekk?

Nei, man kan trygt velge engangsstønad når man mottar AAP, fortsatt motta AAP fra noen uker etter fødsel gitt at man kan følge opp kravene til NAV. Fint å vite hva man prater om før man uttaler seg 😉

Anonymkode: d268a...56b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei, man kan trygt velge engangsstønad når man mottar AAP, fortsatt motta AAP fra noen uker etter fødsel gitt at man kan følge opp kravene til NAV. Fint å vite hva man prater om før man uttaler seg 😉

Det kalles svindel. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Det kalles svindel. 

Ok .fint du fant en tråd du kunne klage på Aap og uføretrygd 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det kalles svindel. 

Lol nei 

Anonymkode: 41464...9d0

AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (7 timer siden):

Ok .fint du fant en tråd du kunne klage på Aap og uføretrygd 

Hvor klager jeg på uføretrygd? Aap er noe helt annet.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Skal jeg vil ikke det kan man velge selv :)))) derfor spørsmålet mitt. 

Eh ja ? 🤣👌🏼

Ja takk det var slik jeg forstod det: jeg følger aktivitets planen min å vil fortsette med det 👌🏼 takk

Det kalles svindel. 

🤣🤌🏼 

AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Det kalles svindel. 

https://snl.no/bedrageri Her kan du lese om hva svindel faktisk er. Bedrageri og svindel er det samme.

Anonymkode: 26562...de3

AnonymBruker
Skrevet

Okei ikke at jeg egentlig har noe behov for å si min side jeg men det er ikke slik at jeg har en vanlig «normal» årslønn i Aap og da får engangsstønad oppå dette…halo.

jeg ligger på minstesats altså under fattigdomsgrensa 🤣🤣 og har derfor ikke mye rom for å spare så for meg er det valgt med omhu å ta engangsstønad. Det er jo liksom det dårligste man egentlig kan velge da ..  

det er jo ikke slik at jeg ønsker det…. Skulle selvsagt mer enn gjerne oppfylt kriteriene for foreldrepenger !! 😐

Men beklager at det irriterer dere så fryktelig mye at staten Norge har lagt det opp slik at foreldre med dårlig råd skal kunne ta seg av en nyfødt 🤞🏽🤍 god børsa dere helter som holder landet igang 🤣🤌🏼

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Okei ikke at jeg egentlig har noe behov for å si min side jeg men det er ikke slik at jeg har en vanlig «normal» årslønn i Aap og da får engangsstønad oppå dette…halo.

jeg ligger på minstesats altså under fattigdomsgrensa 🤣🤣 og har derfor ikke mye rom for å spare så for meg er det valgt med omhu å ta engangsstønad. Det er jo liksom det dårligste man egentlig kan velge da ..  

det er jo ikke slik at jeg ønsker det…. Skulle selvsagt mer enn gjerne oppfylt kriteriene for foreldrepenger !! 😐

Men beklager at det irriterer dere så fryktelig mye at staten Norge har lagt det opp slik at foreldre med dårlig råd skal kunne ta seg av en nyfødt 🤞🏽🤍 god børsa dere helter som holder landet igang 🤣🤌🏼

Slapp helt av, det er bare en person som irriterer seg her, og den aner ikke hva den snakker om :) Nikk&smil, overse å gå videre. Les heller de informative svarene du har fått.

Anonymkode: 26562...de3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...