Gå til innhold

Hvordan vet man om man begynner å bli utbrent

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ferie nå og til uka og skal liksom kose meg, men egentlig er jeg bare rasende på alt og alle. Fastlegen inkludert.  

Anonymkode: d1bac...a1a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå er vel ikke irritasjon/sinne et typisk tegn på utbrenthet..men det er klart at man ofte blir lettere irritert når man er sliten (uansett av hvilken grunn og i hvilken grad..).

Men dette innlegget sa veldig lite egentlig. Hvorfor tenker du at du begynner å bli utbrent? Er fastlegen uenig siden du er sint på han? 🤔

Anonymkode: bb222...893

Skrevet

Jo, irritabilitet er et tegn på utbrenthet.
Det er mange tegn. Glemsomhet, kognitiv svikt, vansker med å sette igang med noe, smerter i kroppen, trøtthet, tristhet, følelse av håpløshet og avmakt, ufrivillig paralyse - blir bare sittende å glo... I tillegg kan man få fysiske utslag som infeksjoner, eksem og en rekke andre ting.
Mange tegn på at man må bremse for å unngå å bli sjuk på ordentlig.

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har det ikke så bra pga mye tull med helse, men har dratt meg på jobb for det, men holder på å å spy av hele greia uansett. Og så ligger jeg flat når jeg ikke er på jobb og gråter fordi jeg er så fortvilet over meg selv. Og fastlegen er sånn overpositiv friskus som lytter men egentlig ikke hører etter, som sier det er viktig å gå tur og sånn, men det gjør jeg så klart og da hadde jeg ikke kommet hvis det hjalp. Så jeg vet ikke hvor vits det er å gå til henne, men jeg må nå forholde meg til henne og jeg tror jeg snart blir sprø og nå går ferien min til helvete. 

Anonymkode: d1bac...a1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...