Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en mann i 30-årene som har vært i et forhold i ti år. Har alltid hatt lyst på barn, men hun har ville ventet til etter utdanning. Nå er hun klar sier hun, og det er jo fortsatt jeg. Det er bare det at jeg ikke har følelser for hun lenger, er ikke like tiltrekt av kroppen og har dårlig samvittighet. Det er en type kjærlighet som du har for venner og familie. Vet ikke hvordan jeg skal forklare. Vanskelig er det, jeg vet hun hadde blitt en fantastisk mor, og jeg fridde ifjor. Lurer bare på om jeg er helt forjævlig om jeg velger å fortsatt holde sammen, stifte familie uten og være ærlig. Hva hadde dere gjort? 

Anonymkode: b32f3...108

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

*henne

Anonymkode: 71108...1e4

• Liker 11
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Vent litt, mener du at du ikke elsker hun fordi du ikke er tiltrekk av kroppen hennes lenger? Eller var det bare en tilleggskommentar? Vet du evt hvorfor du ikke elsker hun lenger? 

Anonymkode: fdf0a...b3b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vær ærlig. Hverken hun eller eventuelle barn fortjener å ha en far som delvis later som. Barn er noe seriøst.

Anonymkode: 3555d...34f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du avslutter forholdet og går videre. Så enkelt. Og bruk kondom. 

Anonymkode: 77760...e09

• Liker 5
  • Nyttig 1
Gjest Beelzebub
Skrevet

Sånt skjer, men la henne gå nå, så hun har tid til å finne seg noen ny. Dette er ikke noe bra utgangspunkt for å gifte seg og stifte familie. Alt blir mye vanskeligere med barn, så det er viktig å ha mye å gå på fra før av. 

Skrevet

Om du ikke elsker henne og ser fremtiden med henne så si i frs

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har hun blitt en søster følelsesmessig så hadde ikke jeg ligget med henne heller.. Kanskje bedre å si det som det er og gå videre. 

Nok av fisk i havet som du kan få lidenskapelige følelser for. 

Anonymkode: d490b...118

• Liker 2
Skrevet

Du kan ikke holde på med noen som du ikke er følelsesmessig tiltrukket av, det er ikke rettferdig for noen av dere. Det er bedre å være ærlig om dine følelser nå enn å vente og potensielt skade henne mer senere. Å stifte en familie uten å være i et lykkelig og kjærlig forhold er ikke en god idé, verken for deg eller barnet. Jeg vil anbefale å ta en pause og reflektere over hva du vil og hva som er det beste for dere begge.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gi henne et par unger først.

Anonymkode: 04033...be2

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er bare det at jeg ikke har følelser for hun lenger, er ikke like tiltrekt av kroppen og har dårlig samvittighet.

…..følelser for henne lengre, er ikke…..

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Kom deg vekk

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Da slår du opp. Ikke kast vekk din eller hennes tid noe lenger på å late som 

Anonymkode: fde77...325

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Den skjønner jeg er vanskelig. Du vet hva du har, men ikke hva du går til. Kanskje finner du ikke ei ny som er like bra som henne du har. Vil du ha det bedre alene enn uten henne, så skal du iallfall gå. Uansett så må du snakke med henne om det. Det kan også hjelpe deg til å ta en avgjørelse i den ene eller andre retningen

Anonymkode: df60a...a62

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Den skjønner jeg er vanskelig. Du vet hva du har, men ikke hva du går til. Kanskje finner du ikke ei ny som er like bra som henne du har. Vil du ha det bedre alene enn uten henne, så skal du iallfall gå. Uansett så må du snakke med henne om det. Det kan også hjelpe deg til å ta en avgjørelse i den ene eller andre retningen

Med

AnonymBruker
Skrevet

Da må du gå. 

Anonymkode: 20fbc...438

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette virket litt forvirret..

Hvorfor frir du og planlegger barn med en dame du ikke har følelser for lenger?

Er det godt nok for deg å stifte familie med noen du ikke har følelser for? Eller føler du at skylder henne dette? 

Anonymkode: 293fd...006

AnonymBruker
Skrevet

Dra nå , før dere roter barn inn i dette . 

Anonymkode: c5dde...e69

• Liker 2
Skrevet

Hvis du skal fortsette forholdet så fortjener hun å få vite åssen ståa er. Hun må få ta et valg på om hun ønsker å dele livet sitt med en partner som har et slikt syn på henne. Min ærlige mening er at hun fortjener bedre. Du også for så vidt, men du har jo allerede valget. 

• Liker 2
Gjest Warrior
Skrevet

Ikke få barn med noen du ikke har følelser for.

Avslutt forholdet og foreslå at dere kan fortsette som venner. Hvorfor være i et seriøst kjærlighetsforhold med noen du ikke har følelser for? Det er viktig å elske hverandre og ha følelser for hverandre for at forholdet skal fungere. I tillegg få barn med noen man egentlig ikke vil være i et forhold med er det minst lureste en kan gjøre, så anbefaler deg å fortsette som venner og ikke å få barn sammen.
Så finner du ei du får følelser for og blir sammen med, og får barn med. Det er mitt råd :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...