AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #1 Skrevet 5. mars 2023 Noen som har bestilt kjøkken fra Norema i det siste? Jeg ser at Power selger Norema bl.a, og prisene ser ganske bra ut. Jeg skal ordne tegnetime, men lurte på om de er på prisnivå med Ikea eller litt høyere? Er kvaliteten ok? Etter å ha sjekket med Kvik, HTH og Ikea så blir prisen på kjøkken hos meg ca 150.000 kr uansett ser det ut til, med litt rimeligere løsninger i et L-formet kjøkken. Inkludert montering, demontering av gammelt kjøkken, elektriker og rørlegger. Anonymkode: bf7cb...26a
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #2 Skrevet 5. mars 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Noen som har bestilt kjøkken fra Norema i det siste? Jeg ser at Power selger Norema bl.a, og prisene ser ganske bra ut. Jeg skal ordne tegnetime, men lurte på om de er på prisnivå med Ikea eller litt høyere? Er kvaliteten ok? Etter å ha sjekket med Kvik, HTH og Ikea så blir prisen på kjøkken hos meg ca 150.000 kr uansett ser det ut til, med litt rimeligere løsninger i et L-formet kjøkken. Inkludert montering, demontering av gammelt kjøkken, elektriker og rørlegger. Anonymkode: bf7cb...26a Kvaliteten og prisen er som Ikea, Kvik, epoq. Uten at jeg er 10% sikker så tror jeg det lages på samme fabrikk som epoq og også Kvik Anonymkode: a3b78...1db
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #3 Skrevet 5. mars 2023 Norema lages på samme fabrikk som blant annet Sigdal, HTH og Marbodal. Alle disse er eid av Nobia AB. https://careers.nobia.com/en/about-us/our-brands/# Anonymkode: c07dc...6dc
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #4 Skrevet 5. mars 2023 Hos oss var epoq de som hadde billigste tilbud da vi tegnet likt kjøkken hos epoq og norema. Anonymkode: afea6...92e
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #5 Skrevet 6. mars 2023 Har nettopp fått tegnet på ikea og norema. Ble ca 50 tusen dyrere på norema, men kjennes ut som bedre kvalitet? Anonymkode: 4fbb9...882 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #6 Skrevet 6. mars 2023 Norema er vel normalt sett kjent som litt dyrere og litt bedre kvalitet enn Epoq, Kvik og Ikea. På linje med HTH, egentlig. De gangene jeg har vurdert å bygge på kjøkkenet, så er prisen en del stivere enn på Ikea. Anonymkode: 5ece4...2e0
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #7 Skrevet 6. mars 2023 Har hatt ikea og epoq. Ikea hadde høyere kvalitet. Anonymkode: b02df...b34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå