Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

og er dere samboere eller gift? Hvor lenge hadde dere vært sammen med før dere flyttet sammen, evnt giftet dere og fikk barn?  Har dere vært samboer/gift tidligere? 

Anonymkode: 62870...24a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

9 mnd. Ikke samboere

Anonymkode: 83d19...bfa

Skrevet (endret)

Vært sammen i 1 år og 1 måned, vært samboere i 1 år og 2 måneder.(..) Vi flyttet sammen og ble samboere før vi ble offisielt kjærester. ;) Vi er forlovet og gifter oss i juli neste år. Han har et barn fra før, og vi prøver å få barn sammen. :) 

Endret av SPOCA
AnonymBruker
Skrevet

Straks 20år som kjærester. Gift i 10år. Flyttet sammen etter ca 4.mnd. Fikk barn like før vi hadde vært sammen i 4år.

Anonymkode: 137aa...c91

AnonymBruker
Skrevet

4,5år. Forlovet i 1,5 år. Ble samboere med engang 

Anonymkode: c1bc2...86e

AnonymBruker
Skrevet

8 år, samboere i fem, holdt igjen pga jeg har barn fra før. Har ingen felles barn, kun en hund 😃

Anonymkode: 3d457...be2

AnonymBruker
Skrevet

Nå har vi vært sammen i 18 år og 2 måneder og bodd sammen i 18 år. Ikke gift og ingen barn. 
Har vært samboere før, begge to. 

Anonymkode: a8338...08c

AnonymBruker
Skrevet

Sammen i 14år, flyttet sammen etter 2år, fikk barn etter 4år. Han har 2 barn fra før. Vi er ikke gift

Anonymkode: f4756...6e8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

og er dere samboere eller gift? Hvor lenge hadde dere vært sammen med før dere flyttet sammen, evnt giftet dere og fikk barn?  Har dere vært samboer/gift tidligere? 

Straks 20 år sammen. Samboere/ikke gift.

Flyttet sammen etter et par mnd.

Barn etter vi hadde vært sammen i 6 år.

Begge hadde hatt samboere tidligere.

Anonymkode: fb1eb...fcc

AnonymBruker
Skrevet

Kjærester i 5 år, samboere etter 1 uke. Venter vårt første barn i lag 

Anonymkode: e5eb2...f21

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Møttes for 3.5 år siden. Vi regner egentlig bare at vi ble sammen fra dagen vi møttes. 

Flyttet sammen etter 11 mnd, var da gravid i 5 mnd. Ble gravid etter 6 mnd sammen, planagt til og med. ( pga alder, vi ønsket oss barn, så tenkte vi må bare begynne å prøve) 

Nå har vi to barn sammen og jeg et fra før. 

Giftet oss etter nesten  2 år fra dagen vi møttes. 

Begge har vært samboer/gift i 10 år fra før. 

AnonymBruker
Skrevet

Sammen i ca 22 år, samboere og forlovet. Flyttet sammen etter ca 1,5 år. Barn kom etter fem år som kjærster. 

Anonymkode: 2b07c...34a

AnonymBruker
Skrevet

15 år, samboere i 14,75 år, gift i 13 av de årene. Frivillig barnløse.

Anonymkode: 5aa32...3ab

AnonymBruker
Skrevet

Kjærester i 14 år. Samboere i 13 1/2 år. Gift i 10 år. Har to barn (10 og 5)

Begges første samboer.  

Anonymkode: 322c7...671

AnonymBruker
Skrevet

Nåværende kjæreste: Sammen i 10 år. Ikke samboere bortsett fra alle helger og ferier.

Eks: Var da samboere i 12 år, kjærester i et halvt år før vi ble samboere.

Anonymkode: 00c6a...98f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nåværende kjæreste: Sammen i 10 år. Ikke samboere bortsett fra alle helger og ferier.

Eks: Var da samboere i 12 år, kjærester i et halvt år før vi ble samboere.

Glemte å skrive: Null barn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vært sammen i ca 5,5 år, samboere i 4,5. Ingen barn, og begge har hatt samboer før. 

Anonymkode: 172a3...793

AnonymBruker
Skrevet

Kjærester i 5 år. Han har vært gift, jeg har aldri vært gift og har heller ingen barn. Han har tre barn, yngstemann bor fremdeles hos pappa. De to eldste har flyttet hjemmefra og det har kommet ett barnebarn. Vi har valgt å vente med å flytte sammen til også sistemann flytter ut, da blir den store eneboligen overtatt av ett av barna og vi flytter sammen i leilighet. Har ingen hast med å bli samboere. 

Anonymkode: bc005...924

AnonymBruker
Skrevet

Kjærester i  over 22 år, bodd sammen nesten like lenge. Gift i snart 20 år. Har to barn. Mannen har vært samboer med en annen tidligere, han var min første kjæreste. 

Anonymkode: 7c4fa...ee0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Vært sammen i 26, gift i 14. Flyttet sammen etter et par år. Fikk barn etter å ha vært sammen i 10 år. Ikke hatt samboer tidligere, da jeg traff min mann rett før jeg fylte 16 😃

Anonymkode: 11073...2a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...