AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #1 Skrevet 5. mars 2023 Skal ordne pass til guttungen på 13 år. På nettsiden står det; Du skal ikke lenger ha med et samtykkeskjema på papir fra den andre foresatte når du søker om pass eller ID-kort til barn og ungdom. Begge foresatte må møte opp personlig ved et pass– eller ID-kontor for å gi samtykke, og ha med eget pass eller nasjonalt ID-kort. Det er kun jeg som har foreldreansvar. Må da den andre foreldren også møte opp, eller rekker det med meg? Anonymkode: 403fc...eb0 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 5. mars 2023 #2 Skrevet 5. mars 2023 Om du har foreldreansvar alene trenger du ikke samtykke til noe når det kommer til barnet.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #3 Skrevet 5. mars 2023 33 minutter siden, WhisperingWind said: Om du har foreldreansvar alene trenger du ikke samtykke til noe når det kommer til barnet. Takk for svar. Tror du jeg trenger ha med papirer på at jeg har foreldreansvaret? Anonymkode: 403fc...eb0
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #4 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar. Tror du jeg trenger ha med papirer på at jeg har foreldreansvaret? Anonymkode: 403fc...eb0 Ja, det bør du ha med. Anonymkode: 8690c...f2b
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #5 Skrevet 5. mars 2023 De ser det i systemet, men greit å ha med likevel. Anonymkode: 5b84d...fd4
Gjest WhisperingWind Skrevet 5. mars 2023 #6 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Takk for svar. Tror du jeg trenger ha med papirer på at jeg har foreldreansvaret? Anonymkode: 403fc...eb0 Ja, ta det med for sikkerhetsskyld. Men de burde se det☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå