AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #1 Skrevet 5. mars 2023 Ja, vet at det ikke er lov å ha sex åpenlyst, eller vise seg frem for andre, men... Synes det er sykt pirrende å ha sex i nærheten av vinduet, når kona og jeg overnatter på hotell. Vi har gjort det mange ganger foran vindu, men har aldri blitt fersket. Kunne oppsøkt en swingers club, men det blir liksom å hoppe litt langt. Så prøver heller å ta hensyn ved å gjøre det litt sent, eller når det ikke er så mange som er utenfor. Trenger jo heller ikke å ha på flombelysning, sånn at de som ser kanskje er i tvil om hva de egentlig ser. Så når jeg bestiller hotellrom, tenker jeg ofte på hvordan vinduer det er der. Hadde selv elsket å se noen ha sex når jeg gikk forbi et vindu. Hadde nok stoppet litt opp, eller gått forbi et par ekstra ganger. Sist kona og jeg overnattet på hotell, gikk vi forbi en dør hvor vi hørte høylytt stønning. Jeg ble kjempetent og ville helst stått å hørt om de nådde klimaks. Kan ikke flere ha sex ved vindu? Anonymkode: b1171...9fa 4 1 2
Frkego Skrevet 5. mars 2023 #2 Skrevet 5. mars 2023 (endret) Jeg tenner på det samme. Elsker tanken på at noen kan ferske oss i akten (så lenge det ikke er kjentfolk). Liker også å se og høre andre ha sex, så lenge de ønsker det selv, selvfølgelig. Endret 5. mars 2023 av Elaine Marley 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #3 Skrevet 5. mars 2023 Har gjort det flere ganger, syns det er pirrende. Men vinduene har vært ganske høyt oppe. Anonymkode: 47e95...4ed
Elaine Marley Skrevet 5. mars 2023 #4 Skrevet 5. mars 2023 Tråden er ryddet for nedsettende innlegg og svar til dette. Elaine Marley, mod.
Rebecca30 Skrevet 5. mars 2023 #5 Skrevet 5. mars 2023 Hadde hotellrom i 12. etasje en gang og ble tatt bakfra mens jeg sto og lente meg mot vinduskarmen. Kunne se folk nede på gaten, tviler på om de så meg, men likefullt en pirrende opplevelse 😁 4 2
blaffen Skrevet 5. mars 2023 #6 Skrevet 5. mars 2023 Kanskje TS skulle kjøpt seg leilighet i gamlebyen i Oslo, med utsikt til togskinnene? Da kunne pendlerne få et flyktig glimt av dere i det toget kjører siste hundre metrene inn til Oslo S. 😛 2 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #7 Skrevet 5. mars 2023 Hvis du noen gang skulle flytte til Stavanger, vil jeg anbefale en bydel som heter Storhaug. Der ligger lave, gamle hus med vinduer mot andre siden av gaten tett i tett. Og de som bor der er gjerne litt friere sjeler enn andre steder,litt a la Grunerløkka. Naturister, veganere og sånt. De gangene jeg har gått tur og ganske tilfeldig sett menn koke spaghetti eller lese avisa gjennom vinduet, naken, har det vært på Storhaug Anonymkode: 01aea...2ac 1
kjekkfyr Skrevet 5. mars 2023 #8 Skrevet 5. mars 2023 Har aldri hverken hatt sex selv i hotellvindu eller sett andre ha det - men begge deler pirrer 😇 Så ja takk til det 😅
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #9 Skrevet 6. mars 2023 Test ut hotell Norge i Bergen eller Scandic Grensen i Oslo, begge ligger midt i smørøyet om du vil vise deg frem, med vinduer fra gulv til tak. Særlig i Bergen, hvor «hele» Torgallmenningen kan se på🤩 Anonymkode: f3f9d...162
Illuminatum Skrevet 6. mars 2023 #10 Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Naturister, veganere og sånt. D Anonymkode: 01aea...2ac Må si jeg stusset litt på denne:-) 1
tauglede Skrevet 6. mars 2023 #11 Skrevet 6. mars 2023 Hadde sex med en kvinne jeg presset mot glasset på SAS hotellet i Oslo. presset henne mot glasset på høylys dag og tok henne skikkelig mens det satt flere hundre og jobbet i bygget tvers over veien. flere så på oss etterhvert, hun tente på alle plugger og kom flere ganger. det skal sies at vi begge likte å bli sett, og denne settingen gjorde vi ved flere anledninger på andre hotelltreff i Oslo drammen. 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #12 Skrevet 6. mars 2023 De få gangene jeg har tatt kiel-ferja så har jeg tenkt litt på dette. Med de som velger lugar med utsikt til "gågata". Anonymkode: 47148...35b 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #13 Skrevet 6. mars 2023 Hadde tidligere kontor rett overfor et hotell og jeg kan love at det er totalt usexy å se på fra andre siden. Anonymkode: c0f85...d72 5 8
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #14 Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): De få gangene jeg har tatt kiel-ferja så har jeg tenkt litt på dette. Med de som velger lugar med utsikt til "gågata". Anonymkode: 47148...35b Vi knulla i vinduet som går ned mot handlegata for en mnd siden 🙈🙊 Usikker på hvor mye folk så. Men fikk øyekontakt med noen der nede. Vet ikke om de klarte å se kjæresten min som stod bak meg. Anonymkode: 3e826...075 1
Snok1 Skrevet 6. mars 2023 #15 Skrevet 6. mars 2023 Jeg hadde bare blitt glad om jeg så dere. Dersom jeg hadde vært sammen med kjæresten min skal du ikke se bort fra at vi hadde bydd på litt som takk og på gjensyn!
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #16 Skrevet 8. mars 2023 Jeg bor mye på hotell og liker å runke med fullt innsyn. Jeg liker også å stønne så naborom får med seg at det forgår sex på rommet, jeg har blitt observert mange ganger av folk som bor i leiligheter eller kontorbygg, har også blitt fersket av vaskedame 3 ganger, den ene gangen var jeg bare naken med ståkuk og stay ups, de 2 andre lå jeg å runket som besatt, hørte dem banke på men bare lot som jeg ikke hørte :). Anonymkode: ac2fd...c20 4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #17 Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 5.3.2023 den 18.57): Kan ikke flere ha sex ved vindu? Nei. Anonymkode: f15a6...005 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #18 Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg bor mye på hotell og liker å runke med fullt innsyn. Jeg liker også å stønne så naborom får med seg at det forgår sex på rommet, Ta hensyn, for svarte helvete. Ingen er interessert i å høre på deg. Du ødelegger for andre. Anonymkode: f15a6...005 4 4
Kalikalinka Skrevet 8. mars 2023 #19 Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg bor mye på hotell og liker å runke med fullt innsyn. Jeg liker også å stønne så naborom får med seg at det forgår sex på rommet, jeg har blitt observert mange ganger av folk som bor i leiligheter eller kontorbygg, har også blitt fersket av vaskedame 3 ganger, den ene gangen var jeg bare naken med ståkuk og stay ups, de 2 andre lå jeg å runket som besatt, hørte dem banke på men bare lot som jeg ikke hørte :). Anonymkode: ac2fd...c20 Stakkars vaskedame. Det er faktisk ikke så innmari gøy med blottere og ekshibisjonister for folk som ikke har den kinken. 5 5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #20 Skrevet 8. mars 2023 Kalikalinka skrev (30 minutter siden): Stakkars vaskedame. Det er faktisk ikke så innmari gøy med blottere og ekshibisjonister for folk som ikke har den kinken. Må være helt jævlig å jobbe som renholdspersonale på slike steder. Anonymkode: f15a6...005 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå