Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2005 #1 Skrevet 27. desember 2005 Jeg er i en situasjon der jeg må innse at hun jeg er (hemmelig) forelsket i, bare ser på oss som gode venner. Det er ikke helt enkelt, men det skal vel gå på et vis. (Jeg skrev et innlegg tidligere om dette, "Hjemsøkt".) Det som er litt pussig, er at jeg fant denne beskrivelsen av situasjonen i et diskusjonsforum på nettet: "A woman has a close male friend. This means that he is probably interested in her, which is why he hangs around so much. She sees him strictly as a friend. This always starts out with, you're a great guy, but I don't like you in that way. This is roughly the equivalent for the guy of going to a job interview and the company saying, You have a great resume, you have all the qualifications we are looking for, but we're not going to hire you. We will, however, use your resume as the basis for comparison for all other applicants. But, we're going to hire somebody who is far less qualified and is probably an alcoholic. And if he doesn't work out, we'll hire somebody else, but still not you. In fact, we will never hire you. But we will call you from time to time to complain about the person that we hired." ...og jeg kunne ikke annet enn le, for det er en SÅ god beskrivelse a situasjonen! Jeg skulle fortsatt likt å vite hva det er med dovne slasker og rusmiddelmisbrukere som gjør dem så attraktive i (ellers intelligente) kvinners øyne, men jeg antar at jeg må akseptere at dette er et uforklarlig mysterium. Jeg håper andre som er i samme situasjon, kan lese dette og i det minste unne seg en god latter.
babyboy Skrevet 27. desember 2005 #2 Skrevet 27. desember 2005 Er det virkelig så merkelig? Les the ladder theory. Søk på Google. -Babyboy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå