AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #1 Skrevet 5. mars 2023 Det er det du går til forkortelsen NAV. Å si nav er ukultur stelt i stand av norske stat. At norske stat holder et så lavt nivå av personell som jobber der er sjokkerende. Det virker som at arbeids- og velferdsforvaltning er tilrettelagt for de som ikke er etnisk norske. Etnisk norsk som går inn døra møter et skremmende lite forståelig personell. Nei, vi kaller ikke det service. Anonymkode: f68ed...2f6
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #2 Skrevet 5. mars 2023 NAV er alt for greie i min mening (mot alle). Oppfyller du vilkår får du bistand etter behov. Fyller du ikke vilkår har du såklart ikk ekrav på noe. Anonymkode: e1cfd...185 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #3 Skrevet 5. mars 2023 Er litt enig med deg. Har hatt et par opplevelser de siste månedene som har vært temmelig merkelige. En veileder som knapt snakker norsk og som skriver til meg på et språk fullt av feil. En annen gang henvendte jeg meg angående manglende informasjon om noe og fikk et goddagmannøkseskaft-svar som viste tilbake til et brev som fortalte meg at jeg ville få mer informasjon litt senere. Dette også fra en utlending. Endte med at jeg måtte løse saken selv, med litt detektivarbeid. Kravene er tydeligvis ikke så høye. Anonymkode: e625a...c15
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #4 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er det du går til forkortelsen NAV. Å si nav er ukultur stelt i stand av norske stat. At norske stat holder et så lavt nivå av personell som jobber der er sjokkerende. Det virker som at arbeids- og velferdsforvaltning er tilrettelagt for de som ikke er etnisk norske. Etnisk norsk som går inn døra møter et skremmende lite forståelig personell. Nei, vi kaller ikke det service. Anonymkode: f68ed...2f6 Møter man kravene til ytelser får man det, møter man ikke kravene får man ikke hjelp. Det gjelder enten man er "etnisk norsk" eller ikke. Anonymkode: c19c3...14f
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #5 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Møter man kravene til ytelser får man det, møter man ikke kravene får man ikke hjelp. Det gjelder enten man er "etnisk norsk" eller ikke. Anonymkode: c19c3...14f Handler vel ikke alltid om ytelsene man får, men svar og hjelp. Anonymkode: e625a...c15
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #6 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Handler vel ikke alltid om ytelsene man får, men svar og hjelp. Anonymkode: e625a...c15 Svar per brev er jo nesten uforståelig selv for en med norsk som morsmål. De skriver så tungvint at jeg føler med nesten som en analfabet. Jeg gikk en periode på sosial hjelp og var på nav minst 2 ganger i mnd. Jeg bor i en by og ble sjokkert over hvor mange utlendinger som var der og de fleste fylte ut samme pairer som meg. Jeg fikk avslag på sosialhjelp en Torsdag da NAV mente at jeg helt fint kunne klare meg med det jeg hadde på konto til over helgen. På konto hadde jeg 67.- Det ble en skikkelig fin helg siden jeg fikk kjøpt inn mat og drikke. Anonymkode: c9c6c...e96 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #7 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Svar per brev er jo nesten uforståelig selv for en med norsk som morsmål. De skriver så tungvint at jeg føler med nesten som en analfabet. Jeg gikk en periode på sosial hjelp og var på nav minst 2 ganger i mnd. Jeg bor i en by og ble sjokkert over hvor mange utlendinger som var der og de fleste fylte ut samme pairer som meg. Jeg fikk avslag på sosialhjelp en Torsdag da NAV mente at jeg helt fint kunne klare meg med det jeg hadde på konto til over helgen. På konto hadde jeg 67.- Det ble en skikkelig fin helg siden jeg fikk kjøpt inn mat og drikke. Anonymkode: c9c6c...e96 Jeg hører til NAV Grünerløkka og det er overvekt av innvandrere de gangene jeg har vært innom. Sikkert tilfeldig. Anonymkode: e625a...c15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå