Gå til innhold

Har menn noen krav til en sexpartner/ ONS/ uforpliktende sexparner? Isåfall hvilke krav?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen spesielle krav eller ting menn ser etter i dama de skal ha kun sex med? 

Anonymkode: a2b18...1ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær så snill, vær ren.

AnonymBruker
Skrevet

Renslighet. Og i motsetning til en del andre tenker jeg, så betyr personlighet noe også, for hvis man har en hel kveld sammen hvor det blir 5 runder, så må man kunne prate og ha det gøy sammen mellom rundene også. Og må være åpen seksuelt, ikke prippen 

Anonymkode: e3bfc...3fa

AnonymBruker
Skrevet

Nei, hvorfor tror du det?

Anonymkode: 468a5...311

Skrevet

Pen nok, renslig, ok personlighet. Personlighet er egentlig ikke så viktig. 

Utenom det er det også en fordel om hun ikke er helt crazy og slitsom, at det er masse negler og biting, mas, negativitet etc.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flere? Interessant dette med at noen har pen som et krav, men andre tydeligvis ikke.. 

Skrevet

Ikke kok kaninen min etterpå. 

Skrevet

Hun må like scat

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge hun har grei ansikt og ikke feit så holder det.

Anonymkode: a9071...948

AnonymBruker
Skrevet
Endorfin skrev (33 minutter siden):

Hun må like scat

Hva er scat? Er det noe bæsj-fetisj? Utrolig hva en dame i 30-åra lærer på KG 😅 Rene mastergrad i sexvitenskap jo.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva er scat? Er det noe bæsj-fetisj? Utrolig hva en dame i 30-åra lærer på KG 😅 Rene mastergrad i sexvitenskap jo.. 

1)abbreviation of scatophagy, meaning the consumption of excrement. 😋😍🥴

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bekjente som skryter av at "så lenge hun har puls så går alt" (og det trenger ikke være en "hun" engang, transer/shemales fungerer visst det også...). 

Og jeg har kamerater som har "normale" krav (ikke drita full, normal hygiene, mellom 16-40 år feks). 

Og jeg har kamerater som har ganske store krav (morsom, søt/pen, slank) men som firer på disse kravene ved spesielle anledninger (lenge siden sist, hun tar med seg ei venninne, hun spanderer drinker på deg, etc). 

Anonymkode: 87a40...d8b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Flere? Interessant dette med at noen har pen som et krav, men andre tydeligvis ikke.. 

Å knulle en "fotomodell" er ille nødvendigvis så veldig spennende. Det var når man var yngre det, at man skulle ha ei pen dame å vise frem. 

Nei, da er det viktigere at hun er sexy/sensuell, utstråler råskap og  virker spennende.  At hun gjør meg skikkelig kåt rett og slett.

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Så lenge hun har grei ansikt og ikke feit så holder det.

Anonymkode: a9071...948

For meg er en sexy kropp viktigere enn ansiktet.

Anonymkode: 61e13...7dc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke for full, renslig, ikke for feit

Anonymkode: ada68...d37

AnonymBruker
Skrevet

Renslig og stort pluss om hun liker anal

Anonymkode: bf923...482

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...