Gå til innhold

Føles som kroppen beveger seg i sirup, og det er helt stopp i hodet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kroppen er stiv og vond, alt er ett ork. Brvegelse og tøying hjelper litt på stivheten og det vonde. Men alt føles likevel som ett ork. Tungt å bevege seg, jobbe. Har utrolig dårlig konsentrasjon og hukommelse. Har lest at det ikke er unormalt etter ett liv med psykiske problemer. Er 40 nå. Går på kefisiner, trener, prøver å spise sunt. Men er så utrolig lei. Trenger mer tid til å pleie og hjelpe meg selv. Men jeg må jobbe og slite meg enda mer ut for å tjene penger. For friske folk føles det neppe så tungt som for meg. Er lei av jobben, har søkt på noen nye, men får ingen. Har så lite å velgd mellom, har mye som hemmer meg, og det gjør meg enda mer lei og sliten. Hva skal man egentlig gjøre? 

Anonymkode: e2dfe...c84

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klart det kan være psyken som spiller inn her, men det du skriver minner meg veldig om slik en venninne hadde det før hun startet på medisiner for stoffskiftet sitt. Er dette noe du har sjekket i det siste? Verdt å få tatt noen blodprøver?

Anonymkode: b7749...b4d

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Klart det kan være psyken som spiller inn her, men det du skriver minner meg veldig om slik en venninne hadde det før hun startet på medisiner for stoffskiftet sitt. Er dette noe du har sjekket i det siste? Verdt å få tatt noen blodprøver?

Anonymkode: b7749...b4d

Jeg har tatt ulike prøver. Det er nok pga angst, depresjon oga angst, og mye andre problemer.

Anonymkode: e2dfe...c84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...