AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #1 Skrevet 5. mars 2023 Har alltid vasket med grønnsåpe i varmt vann og klut + spray midler og papir. Har forstått at det finnes bedre løsninger. Hva og hvor kjøper jeg ting og hvordan gjør jeg det? Vil ha det mest mulig effektivt rent, men også miljømessig riktig. Anonymkode: 10bdb...2e1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #2 Skrevet 5. mars 2023 Mikrofiberklut. Så bruker jeg eddik/zalo, innimellom natron, avhengig av hva som skal vaskes. Anonymkode: 0a07d...bac 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #3 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mikrofiberklut. Så bruker jeg eddik/zalo, innimellom natron, avhengig av hva som skal vaskes. Anonymkode: 0a07d...bac Hvilke type microfiber kluter kjøper du og hvor? Hva vasker du når du bruker eddik/Zalo og natron? Anonymkode: 10bdb...2e1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #4 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hvilke type microfiber kluter kjøper du og hvor? Hva vasker du når du bruker eddik/Zalo og natron? Anonymkode: 10bdb...2e1 Plukker med når det er tilbud, for eksempel på obs eller europris. Ulike miks for hvert rom. Kombinasjon av zalo og eddik på sprayflaske, sammen med vann. Mindre konsentrert for vinduer, mer konsentrert for dusj/servant. Ofte kun zalo på kjøkken. Natron til å skrubbe sluk, rens av tepper/sofa, gulvvask, med mer. Glemte å nevne at damvasker er en av mine viktigste verktøy. Den fjerner det meste, uten noen skadelige stoffer overhodet. Hva med å google litt? Blir litt i overkant å gjenta 10+ år med læring om dette her inne. Anonymkode: 0a07d...bac
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #5 Skrevet 5. mars 2023 Jeg bruker dampvasker, stort sett. Anonymkode: 52e30...64c 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #6 Skrevet 5. mars 2023 Hvordan er mikrofiberklut miljøvennlig? Det må da være en kilde til mikroplast? Anonymkode: 0674c...a00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå