AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #1 Skrevet 5. mars 2023 At kvinner er mer generelle i alt de gjør? Menn er mer direkte og rett på sak? Hvis en mann spør en kvinne om å gjøre noe sammen, betyr det at det er interesse. Hvis en kvinne gjør det samme, kan det være vennskapelig noe hun gjør med alle. Derfor så kan man som mann aldri tenke at en dame er interessert før hun lener seg fram for et kyss. Og selv da må man være varsom. Anonymkode: 88926...7c0
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #2 Skrevet 5. mars 2023 Nei det er ikke min erfaring eller inntrykk generelt. Det har vært en gjenganger at jeg ikke skjønner at menn er interessert i meg. Jeg er en vennlig og åpen person og tenker det samme om de som er vennlige mot meg, aldri at de mener noe mere med det. Derimot er både jeg og mine venninner veldig rett frem når vi liker en mann, er det på byen oppsøker vi han, er det i hobby gir vi han komplimenter, er det på jobb spør vi han ut på date. Altså gjør ting så det ikke er noe tvil om at vi liker de som noe mer. Mens jeg kunne blitt rik om jeg hadde fått en krone for hver dag jeg gikk forvirret pga en manns utydelige oppførsel og lurt på om han likte meg eller ikke haha 😅 Anonymkode: a7251...e2e
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #3 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei det er ikke min erfaring eller inntrykk generelt. Det har vært en gjenganger at jeg ikke skjønner at menn er interessert i meg. Jeg er en vennlig og åpen person og tenker det samme om de som er vennlige mot meg, aldri at de mener noe mere med det. Derimot er både jeg og mine venninner veldig rett frem når vi liker en mann, er det på byen oppsøker vi han, er det i hobby gir vi han komplimenter, er det på jobb spør vi han ut på date. Altså gjør ting så det ikke er noe tvil om at vi liker de som noe mer. Mens jeg kunne blitt rik om jeg hadde fått en krone for hver dag jeg gikk forvirret pga en manns utydelige oppførsel og lurt på om han likte meg eller ikke haha 😅 Anonymkode: a7251...e2e Ok. Bra dere er direkte. Vi menn liker det. Lykke til Anonymkode: 88926...7c0
Elaine Marley Skrevet 5. mars 2023 #4 Skrevet 5. mars 2023 Nei, jeg tror ikke at det stemmer. Jeg tror det ofte kan være vanskelig å vite om noen liker en. Jeg har ikke skjønt at noen har vært interessert i meg alltid, for jeg har tenkt at de bare var hyggelig mot meg. Noe de også noen ganger er så jeg har syntes at det kan være vanskelig å skille de to noen ganger. Så har sikkert slike ting litt med hva en selv oppfatter og forteller seg selv også da. Men det er nok neppe særlig lett å oppfatte at jeg er interessert i noen. Jeg tror mange holder igjen når det gjelder slike ting i frykt for å bli avvist og såret. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #5 Skrevet 5. mars 2023 Hvis kvinner hadde vært direkte så ville det vært tydelig for menn. Anonymkode: b4e72...3b1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #6 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvis kvinner hadde vært direkte så ville det vært tydelig for menn. Anonymkode: b4e72...3b1 Det pleier å være ganske tydelig for menn når en kvinne liker de. Anonymkode: a7251...e2e
knooters Skrevet 5. mars 2023 #7 Skrevet 5. mars 2023 Hva er generelle tegn på dette som ikke kan forveksles med et ønske om vennskap?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #8 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det pleier å være ganske tydelig for menn når en kvinne liker de. Anonymkode: a7251...e2e Ikke for meg. Andre må tipse meg om at hun er interessert. Jeg tror hun bare er vennlig. Anonymkode: b4e72...3b1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #9 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det pleier å være ganske tydelig for menn når en kvinne liker de. Anonymkode: a7251...e2e Som et generelt gyldig utsagn, nei. For hver kvinne som viser tydelig interesse, står det to stykker bak henne, som heller vil dø på seg, enn å gjøre seg litt sårbare. Akkurat som andre veien. Anonymkode: 2482a...0c4
Frøkensina Skrevet 5. mars 2023 #10 Skrevet 5. mars 2023 knooters skrev (1 time siden): Hva er generelle tegn på dette som ikke kan forveksles med et ønske om vennskap? Jeg tror det er vanskelig å generalisere for mye siden det er så mange individuelle forskjeller. Men de sikreste tegnene er nok de non-verbale som kropsspråk, blikk, lett «tilfeldig» berøring. En god del av de non-verbale tegnene er ubevisste som blikkmønster og speiling av kropsspråk når man er interessert i noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå