AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #1 Del Skrevet 5. mars 2023 Inspirert av den andre tråden om tafatte menn og damer og kjedelige spørsmål. Hvilke spørsmål pleier DU å stille og liker å bli stilt? Hva snakker du om for å holde samtalen interessant og bli kjent og når og hvordan kommer du til det punktet hvor du spør om å møtes? Anonymkode: 7c1a5...0b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #2 Del Skrevet 5. mars 2023 Liker dem som prøver å komme under overflaten, gjerne med spørsmål type "hvorfor?". Gjerne dem som byr på sine egne særheter, og reflekterer rundt det, og vil dra sammenligninger til mine ting. "Jeg håper du liker analsex?", vil jo bestandig være favorittspørsmålet å bli stilt. Anonymkode: ff1e9...0c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Endorfin Skrevet 5. mars 2023 #3 Del Skrevet 5. mars 2023 Om personen har noen bilder som viser hobby så graver jeg gjerne der litt, spesielt om det er noe jeg kunne tenkt meg. Om personen har få bilder eksempel bare selfies og null bio, så er det standard spm og får jeg liten respons som gjerne ett svar men ingen spm tilbake så unmatcher jeg rimelig kjapt og går videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #4 Del Skrevet 5. mars 2023 Trenger ikke nødvendigvis å være et spesifikt spørsmål, det viktigste er at samtalen flyter lett. Annet enn det kan spørsmål som "hva er den mest upopulære/politisk ukorrekte meningen du har?", "hva er viktigst for deg i et forhold?", "hvilke egenskaper er viktig for deg i en potensiell partner?", "hvordan er du som kjæreste?". Selvfølgelig om man er ute etter noe seriøst da. Hvis ikke så trenger man jo ikke gå så dypt. Anonymkode: 55094...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #5 Del Skrevet 6. mars 2023 Jeg liker de som spør meg med en gang om jeg vil bli med på en date så slipper man den kjedelige standardchatten som er lik med alle Anonymkode: 1b75a...abb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #6 Del Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Trenger ikke nødvendigvis å være et spesifikt spørsmål, det viktigste er at samtalen flyter lett. Annet enn det kan spørsmål som "hva er den mest upopulære/politisk ukorrekte meningen du har?", "hva er viktigst for deg i et forhold?", "hvilke egenskaper er viktig for deg i en potensiell partner?", "hvordan er du som kjæreste?". Selvfølgelig om man er ute etter noe seriøst da. Hvis ikke så trenger man jo ikke gå så dypt. Anonymkode: 55094...a5f Nummeret før jobbintervju! Manglet bare "Nevn tre positive og tre negative sider ved deg selv"! Går ut fra at du er klar over at de fleste vil svare noe som får dem til å virke attraktive. Den upopulære/ukorrekte meningen vil nok være temmelig moderert når den serveres til deg, og hva tror du de vil svare på "hvordan er du som kjæreste"? "Jo, der må jeg innrømme at jeg ikke er noen god kjæreste, har vært utro i flere forhold, og holder aldri avtaler, men kan jo prøve å forbedre meg på sikt"... Anonymkode: 16857...f08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #7 Del Skrevet 6. mars 2023 Tørr du å ta alt på Tusenfryd? her fisker jeg ut om de stoler på systemer, om de er risiko villige, om de tørr å presse egne grenser, om de tørr å frivillig ha det litt ubehagelig, om de er utålmodige, om de takler større folkemengder over tid (angst), Anonymkode: 3ea7e...f31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #8 Del Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nummeret før jobbintervju! Manglet bare "Nevn tre positive og tre negative sider ved deg selv"! Går ut fra at du er klar over at de fleste vil svare noe som får dem til å virke attraktive. Den upopulære/ukorrekte meningen vil nok være temmelig moderert når den serveres til deg, og hva tror du de vil svare på "hvordan er du som kjæreste"? "Jo, der må jeg innrømme at jeg ikke er noen god kjæreste, har vært utro i flere forhold, og holder aldri avtaler, men kan jo prøve å forbedre meg på sikt"... Anonymkode: 16857...f08 Nei, du. Jeg er helt teit jeg. Jeg skjønner ikke det at folk presenterer et glansbilde av seg selv i en datongprosess 🙄 Og ja, hvis du stiller spørsmålene slik jeg har listet opp så er det jo nesten jobbintervju, men nå var det ikke det som var poenget mitt. Spørsmålet i tråden var "hvilke spørsmål er bra på tinder?". Da gidder jeg ikke komme med en hel eksempelsamtale, men jeg lister opp en del spørsmål som kan være interessante. Utifra de spørsmålene burde det være mulig å la samtalen flyte en god stund, faktisk! Anonymkode: 55094...a5f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #9 Del Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Nummeret før jobbintervju! Manglet bare "Nevn tre positive og tre negative sider ved deg selv"! Går ut fra at du er klar over at de fleste vil svare noe som får dem til å virke attraktive. Den upopulære/ukorrekte meningen vil nok være temmelig moderert når den serveres til deg, og hva tror du de vil svare på "hvordan er du som kjæreste"? "Jo, der må jeg innrømme at jeg ikke er noen god kjæreste, har vært utro i flere forhold, og holder aldri avtaler, men kan jo prøve å forbedre meg på sikt"... Anonymkode: 16857...f08 Så kom med noen bedre forslag selv da? Anonymkode: 7c1a5...0b3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 6. mars 2023 #10 Del Skrevet 6. mars 2023 For min del så er det ikke sånn at spesifikke spørsmål gjør at samtalen flyter bedre. At man ikke kan begynne med et "hei" og "hvordan går det?" er ikke jeg enig i. Det er hvordan samtalen flyter videre som er det viktige og det trenger heller ikke å være vanvittig interessante spørsmål, men spørsmål og kommentarer som gjør at det virker som man er interessert. Kjemi og sånt finner man uansett ikke skikkelig ut av før en møtes. Men klart, "skal vi pule?" er ikke et ønskelig spørsmål for meg 😄 For andre som er ute etter kun det så kan de tenke annerledes enn meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #11 Del Skrevet 6. mars 2023 Elaine Marley skrev (4 minutter siden): spørsmål og kommentarer som gjør at det virker som man er interessert. Har du eksempler? Anonymkode: 7c1a5...0b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 6. mars 2023 #12 Del Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har du eksempler? Anonymkode: 7c1a5...0b3 Det kan være spørsmål rundt ting jeg har skrevet i bio og kommentarer på det jeg skriver som virker genuine. Ikke alle har skrevet noe i bio, men da kan man kanskje heller begynne med generelle spørsmål om hva vedkommende liker å drive med osv 😊 Jeg synes det er viktigere at samtalen flyter og at han virker interessert enn at det må være spennende spørsmål. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå