AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #1 Skrevet 5. mars 2023 Er det slik at det heter orgasme både for kvinner og menn, eller heter det orgasme for kvinner, mens for menn heter det utløsning.Kan jeg som mann si jeg får orgasme. Anonymkode: d90e5...583
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #2 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det slik at det heter orgasme både for kvinner og menn, eller heter det orgasme for kvinner, mens for menn heter det utløsning.Kan jeg som mann si jeg får orgasme. Anonymkode: d90e5...583 Utløsning og orgasme er ikke det samme. som mann kan man ha utløsning uten orgasme og orgasme uten utløsning. En orgasme er orgasme hos både kvinner og menn. Anonymkode: 6f356...17b 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #3 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Utløsning og orgasme er ikke det samme. som mann kan man ha utløsning uten orgasme og orgasme uten utløsning. En orgasme er orgasme hos både kvinner og menn. Anonymkode: 6f356...17b Hvordan utarter en utløsning seg uten orgasme, kjenner man ingenting da Anonymkode: d90e5...583
Blåjojo Skrevet 5. mars 2023 #4 Skrevet 5. mars 2023 Eksen min skilte på utløsning og orgasme hos seg selv. Orgasmen kjentes mye sterkere ut og varte lengre. De kom gjerne når han var ekstremt kåt og hardere enn ellers.
feliek54 Skrevet 5. mars 2023 #5 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Utløsning og orgasme er ikke det samme. som mann kan man ha utløsning uten orgasme og orgasme uten utløsning. En orgasme er orgasme hos både kvinner og menn. Anonymkode: 6f356...17b Det stemmer. Har snakket med min lege og han sa orgasme
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #6 Skrevet 6. mars 2023 Fullt mulig å få utløsning uten orgasme ... ganske utilfredsstillende. Sikkert mye samme følelsen som for kvinner når gubben blir ferdig på null komma svish og trekker seg ut. Meeh ... Anonymkode: 4d077...9c5 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #7 Skrevet 7. mars 2023 Vent, hva? Jeg trodde utløsningen var orgasmen. j30. Anonymkode: ce7df...1d2
Frkego Skrevet 7. mars 2023 #8 Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vent, hva? Jeg trodde utløsningen var orgasmen. j30. Anonymkode: ce7df...1d2 De aller fleste får utløsning når de får orgasme. Man kan likevel ha orgasme uten utløsning og utløsning uten orgasme. Det «normale» er likevel at det skjer samtidig. Min mann får ikke orgasme uten utløsning og har ikke fått til det på de 15 årene vi har vært sammen. Han kan få utløsning uten orgasme, men det har kun skjedd i søvne når det har vært lenge siden sist utløsning (da han var i militæret, bortreist ifm. jobb og etter jeg har født). Tar vel mellom 1 og 2 uker uten utløsning før det kommer i søvne. Sjangsen er altså at du kan ha møtt bare menn som får utløsning og orgasme samtidig 😊 1 1
Fioljenta Skrevet 7. mars 2023 #9 Skrevet 7. mars 2023 Vi har trent, og mannen min kan få muli-orgasmer uten utløsning. (Vi har skrevet en guide her.) Så, ja, det er mulig å skille orgasmer fra utløsningen. De to er ikke det samme. Men. Som flere skriver, det vanlige er å få utløsning og orgasme samtidig, og du som mann, kan selvsagt si at du får orgasme. 💜
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #10 Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vent, hva? Jeg trodde utløsningen var orgasmen. j30. Anonymkode: ce7df...1d2 Overraskende mange (spesielt kvinner) som tror det. Det er jo fordi en orgasme stort sett fører til utløsning 😊 Fint man fortsatt kan lære noe nytt da 😃 Anonymkode: 6f356...17b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå