AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #1 Skrevet 5. mars 2023 Hvordan ville dere ha beskrevet deres relasjon til barna deres? jeg ble spurt om dette av psykologen min - synes det var vanskelig å beskrive med adjektiver som hun etterspurte. Første som slo meg var nært og tett, og det synes jeg virkelig det er, derfor også overrasket over at jeg synes det var vanskelig å finne flere adjektiver som beskriver relasjonen vår og knytte dette opp mot konkrete minner eller hendelser. ble litt satt ut av dette egentlig, føler meg litt «dårlig forelder» selv om jeg ikke har tenkt det om meg selv før. Anonymkode: d11fb...fa6
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #2 Skrevet 5. mars 2023 Dette spørsmålet hadde jeg ikke klart å svare på heller. Jeg er kanskje dårlig på å ordlegge følelser. Har vel et normalt forhold til barna mine, tror jeg (unge tenåringer). Elsker dem veldig, men bruker ikke det ordet. Er stolt over dem, jeg synes de er og innimellom litt bekymret. Og litt irritert noen ganger. Og imponert over hvordan de er og oppfører seg. Noen ganger ønsker jeg å være mer sammen med dem, andre ganger er det deilig at de er ute og jeg får være i fred. Jeg synes det er gøy å snakke med dem når de er i det rette hjørnet, men det er ikke alltid de er så interesserte i å åpne seg for meg. Nei, vanskelig å svare på. Anonymkode: 5b4e0...080
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #3 Skrevet 5. mars 2023 Jeg har alltid prøvd å møte datteren min med verdig og fullgod interesse. Jeg vil si vi har et tillitsfull forhold, hun ser på meg som en hun kan stole på. Selv om det til tider kan være vanskelig så må vi aldri gi opp. 😉 Anonymkode: 62bec...376
Blåjojo Skrevet 5. mars 2023 #4 Skrevet 5. mars 2023 Nært, tillitsfullt, åpent og kjærlig. Tror ikke mine barn er i tvil om at jeg elsker de, selv om jeg ikke sier det så ofte. De vet også at jeg er stolt av de. Både som personer, og for det de mestrer og gjør. De vet også at når de har bekymringer eller på andre måter trenger hjelp, så kan de komme til meg.
Andro Skrevet 5. mars 2023 #5 Skrevet 5. mars 2023 Det er nært uten å bli klamt, kjærlig respektfullt og preget av en etter hvert gjensidig omsorg. Jeg har gledet meg over å følge utviklingen fra en hjelpeløs baby til selvstendige mennesker med gode holdninger.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #7 Skrevet 5. mars 2023 Ifølge min 3-åring er vi bestevenner 🥰 Anonymkode: bc046...00c 1
RockyRose Skrevet 5. mars 2023 #8 Skrevet 5. mars 2023 Trygt, nært, tullete og åpent ❤️ Dei skal vete kvar dag at eg elskar dei over alt, at eg er stolt over dei, og at dei kan kome til meg med alt! 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #11 Skrevet 5. mars 2023 Eldste og jeg kommer ikke så godt overens..... Tror vi er for like.... Men ikke ren antipati mellom oss men ikke helt tett og fortrolig. Han har heldigvis supersøt forhold til pappa'n sin. Yngste og jeg har tett og god kontakt. Har inntrykk av at han har like tett kontakt med pappaen også. De er begge utadvendte supersosiale barn. Hatt flaks med de! Anonymkode: d7cc9...db6
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #12 Skrevet 5. mars 2023 Er alenemor, og har derfor er veldig tett og nært forhold til ungdommen min. Jeg er en hun prater med om ting som skjer i livet hennes, om venner, ungdomsdrama og ting som plager henne. Vi har et tillitsfullt forhold, basert på kjærlighet og omsorg for hverandre. Vi har samme type humor (selv om jeg kan være verdens kleineste mamma innimellom), liker samme type filmer (så da har vi ofte filmkvelder) og har en del felles interesser som gjør at vi ofte finner på ting sammen. Anonymkode: 7d098...561
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå