AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #1 Skrevet 5. mars 2023 Utrolig lei meg for at dette har skjedd.. jeg har hatt vondt nedentil siden i går, ekstrem svie osv.. jeg visste jo ikke at dette var herpes, men en hudirritasjon ved en ny intimsåpe.. i dag ble det utholdelig.. jeg dro til legevakten, og legen så at jeg hadde fått herpes i underlivet. Hun nevnte noe om smitte, og jeg som har et barn på 2 år kjente på enorm bekymring.. Er ikke sikkert at jeg har vasket hendene mine i 60 min. Jeg og barnet mitt sov i samme seng første dagen jeg kjente en brennende følelse, det klødde og svidde, jeg hadde også klødd meg i søvne. Jeg kjenner en urolighet på om jeg har smittet barnet mitt med herpes, ved at jeg ikke har vært nøye med håndvask. Hva vil skje med han? Vil han ha fått herpes nå? Og vil få gjentagende utbrudd i ansikt? Anonymkode: 26d6e...a9a
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #2 Skrevet 5. mars 2023 Det går nok bra! Så fint at du fikk behandling. Men hvem kan du ha fått det fra? Anonymkode: 5e85b...8e2 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #3 Skrevet 5. mars 2023 Finnes medisiner for herpes, ikke livets undergang. Men selvfølgelig noe man vil unngå å smitte barnet sitt med. Ikke noe å få endret nå. Tenk fremover☺️ Anonymkode: 44fd9...2df 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå