AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #1 Skrevet 5. mars 2023 Jeg har en hageflekk uten snø og tenkte jeg kunne sette meg ut i solen. Må kle meg godt. Er sola såpass sterk at man kan få farge allerede nå? Anonymkode: d156e...0b3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #2 Skrevet 5. mars 2023 Ja, du får nok farge. Men her blåser det iskaldt, så jeg holder meg inne tross både snøfritt og sol. Anonymkode: ce86c...9aa
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #3 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ja, du får nok farge. Men her blåser det iskaldt, så jeg holder meg inne tross både snøfritt og sol. Anonymkode: ce86c...9aa Jeg var ute en tur i går og det er surt ute ja. Får prøve sette meg ut 😊 Anonymkode: d156e...0b3
sommermor Skrevet 6. mars 2023 #4 Skrevet 6. mars 2023 Her setter jeg meg ut på verandaen så fort det er snøfritt i stolen. Jeg synes at solen varmer godt nå.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #5 Skrevet 6. mars 2023 Ja man kan få farge nå, spesielt om det er snø rundt den bare hageflekken. Da får man refleksjonen også, og solen blir ekstra sterk. Det er en grunn til at svært mange som går ute på ski i påskesola blir skikkelig solbrent. Anonymkode: c914b...95e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå