Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I noen år nå har jeg vert singel, datet mange forskjellige fyrer, men ikke klart å funnet den riktige enda. For et par år siden matchet jeg med en ungdomscrush der vi hadde et par fine dater, men ble etter hvert ghostet. Så jeg tok hintet, at han kanskje ikke var like interessert som jeg var. 

Det har gått noen år, har ikke sett ham siden, men møttes ute i fylla. Han ønsket å snakke med meg og tenkte, kanskje han bare vil si at det var kjekt å treffe på meg og kanskje holde en vennskapelig tone fremover. Men.. så fikk jeg den forklaringen om hvorfor han ghostet meg, at timingen var utrolig dårlig og at han ikke har sluttet å tenke på meg siden da. Forklarte hvor fantastisk person jeg var og ønsket gjerne en sjanse. Han forstod også om jeg ikke ville gi en sjanse siden han hadde bert douche og ghostet meg uten å forklare hvorfor, fordi han var feig og ikke turte. 

Jeg klarte å tenke rasjonelt i situasjonen og sa det ikke var noe vondt mellom oss, ghosting skjer, men han vet hvordan han kan kontakte meg, i og med at begge var fulle og har litt selvrespekt av å ikke gå på en smell. 

Så det store spørsmålet er. Hvis han nå tar kontakt i edru tilstand, skal jeg gi ham en sjanse? Merket at følelsene kom tilbake da jeg så ham, men er også redd for å gå all in og bli såret.

Hva tenker dere?

Anonymkode: 1dd8c...c72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det viktigste er vel hva du føler? Er han en potensiell drømmemann så kan du vel be om å få møte ham til kaffe eller middag eller noe, snakke godt og grundig sammen, og bli trygge på hverandres intensjoner?
Vær åpen og direkte om din skepsis til ham, og hva det han gjorde har gjort med tilliten din til ham. Han bør være veldig god til å berolige deg om at han har modnet og innsett hvilken sårbarhet dette er for et evt. forhold.

Jeg var ingen grei flørt eller kjæreste da jeg var ungdom. Jeg var en flyktig forbindelse, som ikke greide å skjerme andre fra min egen rastløshet. I dag er jeg en steinstø partner, og har tiltro til at andre kan bli voksne slik jeg ble.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han gav deg Bullshit tidligere . Nå gjør han det samme igjen . Dette er ikke kjærlighet.

Anonymkode: 65078...e1d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg hadde ikke stolt på dette. Hadde tenkt at han sa dette bare fordi han begynner å bli ensom og desperat. En som ikke grep sjansen med deg før fortjener deg ikke nå heller. 

Anonymkode: 6c3c0...96e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gitt det en mulighet. Møtt han for en kopp kaffe og en prat. Så avgjør dere selv hvor dyp samtalen skal bli. 

Om du er obs på muligheten for at han kanskje ikke er seriøs, så går du ikke all in med hjerte og sjel.

Anonymkode: e53e4...70f

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...