Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et spørsmål angående eksen min, og lurer på om det er noen som har tenke seg til dette da jeg ikke helt skjønner det selv. Jeg og eksen min gjorde det slutt i julen, men har siden den gang har kontakt. Var kun en gang rundt nyttår vi ikke snakket på to uker. Var ikke et stygt brudd, vi er fortatt veldig glade i hverandre. Og er følelser der. Jeg har sagt til han en gang tidligere at jeg bare skal gå videre, og han har sagt selv at jeg bestemmer om jeg skal gå videre. Men hver gang jeg går videre tar han kontakt med meg.

Han kan den ene dagen åpne snapper i fra meg, for og så helt ut av det blå tre dager etterpå sende en ny en som ingenting har skjedd. Hver gang kommer jeg meg på en måte videre, men han sender det hver gang. Hvorfor gjør han dette?

Anonymkode: edb71...08f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi han er et rasshøl.

Anonymkode: 23008...5e5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Spør ham.

Anonymkode: a8b97...d91

• Liker 2
Skrevet

Treat them mean,keep them keen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slett hverandre fra sosiale medier. 

Anonymkode: eccdc...4fa

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Han har et behov for å kontrollere deg selv om han ikke vil være i et forhold med deg.
Det tyder ikke bra. Hold distanse og vær diskret.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han holder deg varm . Enten som midlertidig moro eller av mangel på å ta tak i eget liv . 

Uansett ,så respekteres hverken bruddet eller dine grenser. Begge deler er problematisk ifht din psyke. 

Hvorfor prøver han så hardt nå ? Var han like het på grøten I FORHOLDET ?? 

Ønsker du ham tilbake ?? Hvis ikke - sett skapet på plass . 

Anonymkode: 487c5...205

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke alltid jeg har tid eller ork til å svare på meldinger jeg får tilsendt, noen ganger går det en dag eller tre. Kanskje det er det samme for ham?

Hvis det er vondt, hvorfor har dere kontakt i det hele tatt?

Anonymkode: b5dc9...01e

AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er fint å ha en dame som bryr seg om deg i livet sitt. Betyr ikke at han bryr seg om deg. Han bare leker med følelsene dine og vil ha kontroll over deg, han mener ikke noe seriøst og kjærlighetsfullt med det 

Anonymkode: 674e7...fd3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...