Gå til innhold

handler det å lige noen eller om noen er stemplet som kjæreste materiale før man går forhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Merkelig nok så er det alltid samme type menn, med samme type utstråling om det er hvordan man ser ut eller prater på som kommer inn i forhold. Samme frisyre, samme klesdrakt etc. 

dette for meg til å tenke på at ting handler om hva som blir regnet som kjæreste enn trives og følelser har betydning?

kan det stemme?

Anonymkode: 7615f...5a1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja!

Husker hvordan vi jenter var klare til å bli sammen med han ene fordi han så sånn elle sånn ut. Betyr ikke at vi ikke trivdes med de andre. Tvert om vi kunne ha verdens gøyeste tider sammen når vi pratet, men kjæreste ble vi aldri. Tenker nå på hvor mange gode menn jeg har gått glipp av det trangsynet tankegangen jeg hadde da. Spilte mer rolle jo eldre jeg ble.

Anonymkode: 9fbdf...195

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Man er jo sammen den man liker, men enig at man ikke er nødvendigvis sammen med den man liker samtidig. Ironisk nok så kunne mn bli sammen med noen man ikke likte? 😝

Anonymkode: c23ef...73b

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Alle typer menn med alle slags utseende, klesstil og frisyre er i forhold, i allefall voksne.

Ikke alle menn, selvsagt, men alle typer menn.

Skjønner ikke hva du mener, hvilken type menn er det som kategorisk ikke får forhold??

Anonymkode: ad4bd...978

• Liker 4
Skrevet

What? Som om norske kjærester og ektemenn ser like ut 😂

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en projekt jeg jobbet med engang. Arbeidet varte kanskje i ei uke. fem kvinner og fem menn. Alle vi fem likte han ene. og vi var voksne kvinner altså. 

Anonymkode: 29265...58d

AnonymBruker
Skrevet

Haha ja. Var du fra Bærum med brunt midtskill så ble du faktisk like av de fleste kvinne rundt deg uten at du trente å åpne munnen, men vil si dette gjelder unge kvinner og kanskje ikke helt de voksne antar jeg?

Anonymkode: d830f...e10

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Se på kjærestene til kvinner i 20 årene: kjekke og veltrente. Gjerne høye og

se på ektemenn til de samme kvinne noen år etter: skallet ølmager

så ja, man er nok stemplet som en ektemann og kjæreste

Anonymkode: bd848...638

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Se på kjærestene til kvinner i 20 årene: kjekke og veltrente. Gjerne høye og

se på ektemenn til de samme kvinne noen år etter: skallet ølmager

så ja, man er nok stemplet som en ektemann og kjæreste

Anonymkode: bd848...638

Jeg liker veldig godt menn som er skallet 😍 Veldig maskulint og sexy. 

Anonymkode: 71b52...ed3

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det som avgjør om noen er kjærestemateriale er egenskapene de har. Er de omsorgsfulle og omtenksomme? Forholder de seg rolig under stress eller blir de aggressive? Er de en person som går å måker snø, henger opp tøy og lager middag uten å måtte bli bedt om det? Er de i kontakt med følelsene og sårbarheten sin? Er de målrettet og får til det de vil eller har de ingen drivkraft? Er de flinke med mennesker og barn eller er de grinete og negative? Setter de forholdet og familien først eller kompiser og jakt? 

Osv 

Anonymkode: d7ad7...c91

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

dette for meg til å tenke på at ting handler om hva som blir regnet som kjæreste enn trives og følelser har betydning?

Kan du skrive om setningen, eller formulere deg på nytt? Jeg prøver så hardt jeg kan å lese en mening inn i det, men jeg gir opp. 

Anonymkode: dca12...28f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De unge er nok veldig opptatt av sånt. Når man blir mer voksen oppdager man at det er viktigere å trives sammen. Men det er uansett viktig at man er velstelt og prøver å se bra ut. Er du uflidd er du ikke kjærestemateriale, det sier seg selv. Og det er uansett alder.

Anonymkode: 2cf70...d62

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.3.2023 den 19.57):

Kan du skrive om setningen, eller formulere deg på nytt? Jeg prøver så hardt jeg kan å lese en mening inn i det, men jeg gir opp. 

Takk! Jeg slet med akkurat det samme og ser til min forbauselse at det er en drøss med innlegg som svarer som om overskriften og det du siterer gav mening. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
herzeleid skrev (9 minutter siden):

Takk! Jeg slet med akkurat det samme og ser til min forbauselse at det er en drøss med innlegg som svarer som om overskriften og det du siterer gav mening. 

Tenkte det samme. Virker som om en haug med  chatbotter med dårlig Google translate-norsk prater sammen 🤷🏻‍♂️

Anonymkode: 25b02...1a2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Tenkte det samme. Virker som om en haug med  chatbotter med dårlig Google translate-norsk prater sammen 🤷🏻‍♂️

Anonymkode: 25b02...1a2

Det kunne egentlig ha forklart mye her på KG.  😂

AnonymBruker
Skrevet
herzeleid skrev (11 timer siden):

Skulle til å si det samme - følte meg skikkelig uttafor. 

Anonymkode: 84bba...54b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...