Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er plutselig helt slått ut, uten noen andre symptomer enn tett nese. Jeg har sovet over 12 timer Pr natt nå i helgen. Skjønner ikke helt hva som skjer. Litt redd det er psykisk for har stresset voldsomt i lang tid, men så kom jeg på at pollen kanskje er på gang nå? Jeg er allergisk mot or og hassel, som er de første tingene som blomstrer. 

Anonymkode: 23a82...061

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke her. En meter med snø.

AnonymBruker
Skrevet

Har tatt allergitabletter i godt over to uker allerede. Pollen er i lufta!

Anonymkode: b43f7...23e

Skrevet

Sjekk naaf.no :)

AnonymBruker
Skrevet

Or og hassel er i gang og mange har tatt allergitabletter noen uker allerede

Anonymkode: cacb3...fb1

AnonymBruker
Skrevet

Her har både or og hassel blomstret et par uker allerede, så jeg vil tro allergikere kjenner det. Kysten i Østfold...

Anonymkode: 3a5fe...323

AnonymBruker
Skrevet

Er helt utslått jeg også, redd det er noe annet. Men pleier å være skikkelig slapp noen uker når pollen starter. Or er i bjørkefamilien, og jeg er allergisk mot bjørk.

Anonymkode: dda97...bee

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.3.2023 den 11.53):

Jeg er plutselig helt slått ut, uten noen andre symptomer enn tett nese. Jeg har sovet over 12 timer Pr natt nå i helgen. Skjønner ikke helt hva som skjer. Litt redd det er psykisk for har stresset voldsomt i lang tid, men så kom jeg på at pollen kanskje er på gang nå? Jeg er allergisk mot or og hassel, som er de første tingene som blomstrer. 

Anonymkode: 23a82...061

Østlandet er stort da. Her er det -10 grader og en meter eller mer med snø

Hos venninna mi et par timer sørover så er det helt bart og der kan det godt være at pollensesongen kan være så vidt i gang

Anonymkode: 2e91d...449

AnonymBruker
Skrevet

Har du fastelavensris som spretter inne?

Anonymkode: 28103...230

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...