Gå til innhold

Fargeblyanter

rampeguri

Anbefalte innlegg

Har lyst å ta opp lltt fargelegging igjen...men fargeblyantene må ligge igjen på hytta og skal ikke dit på en stund (uansett greit å ha blyanter begge steder....)

Noen som har tips til gode og billige fargeblyanter? Vil gjerne ha noen gode men med dagens priser kan jeg rett og slett ikke kjøpe dyre blyanter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt tips er egentlig å ikke kjøpe de billigste. Milano er gode, de kjøpes b.la på Ark.

Fargelegging ja, kanskje ta opp igjen det jeg og?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (6 timer siden):

Mitt tips er egentlig å ikke kjøpe de billigste. Milano er gode, de kjøpes b.la på Ark.

Fargelegging ja, kanskje ta opp igjen det jeg og?

De aller billigste vil jeg ikke ha 🙂 Skal sjekke ut Milan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva du tenker er dyrt, men jeg liker godt Bruynzeel expression som et rimeligere alternativ. Ser de har settene på tegne.no, ikke sikker på hvor du ellers finner disse. 

Anonymkode: 840a8...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte mine på ebay, water colour pencils (ca 70 i pakken) tror jeg, beste rimeligste fargeblyantene jeg har hatt 😅👌🏻

Anonymkode: aef1f...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruynzeel som en nevner er bra. Hvis du kan bestille på Amazon så kan du prøve brutfuner Pencil eller arteza. Hilsen blyant freak som har allllt for mange sett. 🙈

Anonymkode: c2f99...b4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips! Fant igjen noen få fargeblyanter men trenger uansett flere...så skal sjekke ut tipsene deres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Hei, jeg har tegnet i mange år og har denne uken kjøpt mye nytt utstyr. Jeg bestilte fra kunstnerutstyr på nettet og sparte 70% i forhold til butikkpris. Disse selger også til forretninger men selger også via sine nettsider. Her er det mye å spare https://www.kunstnerutstyr.no/tegne.html
Progresso%20akvarell%20og%20fargeblyante

Endret av Marianne Er
feil bilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faber-castell og staedtler synes jeg duger :) billige og selges overalt. 

Anonymkode: b8d67...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...