Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kom til å tenke på en periode hvor jeg snakket mye online med en person jeg ble god venn med. Betrodde meg til han mye og han var en fin trøst når ting var vanskelig. Følte vi bondet perfekt å at praten fløt behagelig og lett. 

Så passet det seg sånn at vi skulle møtes en dag, og jeg møtte en person som var stille, ting ble kleint og jeg følte et ubehag av å være i nærheten av han (lukt osv) og egentlig hele fyren bød meg i mot. Og da mener jeg ikke på en slem måte men på den måten at av og til møter vi på tilfeldige mennesker fysisk som vi aldri hadde orket å være med frivillig. Den følelsen fikk jeg av han. Måten han stirret på meg på også freaket ut, at han aldri trakk blikket til seg og jeg følte meg beglodd med store øyne hele tiden. 

Etterpå var jeg ærlig og sa at jeg tror ikke jeg kom til å møte han igjen for jeg følte ingen kjemi. Da ble han sur og var ufin, kom med passiv aggressive setninger hele tiden, helt til jeg fikk nok og bare blokkerte han. 

Er rart hvordan ting blir helt feil når man møtes. Hva har dere andre opplevd av sånt når dere har møtt folk fra internett?

Anonymkode: 9f095...28f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skrev med en på nettet. Han bodde 20 min fra meg. Etter en stund skulle vi møtes for vi likte hverandre godt. Vi avtalte sted på offentlig plass. Snakket gikk like fint som på chat. Etter 2 morsomme timer, så reiste han seg opp og takket for seg. Sa samtidig at vi ikke hadde noe til felles.

Jeg satt igjen som ett spørsmålstegn og skjønte egentlig fint lite siden vi hadde chattet og snakket om mange felles interesser.

Anonymkode: 303cb...f9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...